Český trh v listopadu 2021: Další úspěch Korejců, i30 druhé nejprodávanější auto

55/60
Přehled fotografií
Zavřít
  • Ilustrační foto
    Ilustrační foto| Zdroj: auto.cz
  • Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
    Hyundai i30 SW 1.5 CVVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
    Hyundai i30 SW 1.5 CVVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
    Hyundai i30 SW 1.5 CVVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
    Hyundai i30 SW 1.5 CVVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
    Hyundai i30 SW 1.5 CVVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
    Hyundai i30 SW 1.5 CVVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
    Hyundai i30 SW 1.5 CVVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
    Hyundai i30 SW 1.5 CVVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
    Hyundai i30 SW 1.5 CVVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
    Hyundai i30 SW 1.5 CVVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
    Hyundai i30 SW 1.5 CVVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
    Hyundai i30 SW 1.5 CVVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
    Hyundai i30 SW 1.5 CVVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
    Hyundai i30 SW 1.5 CVVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
    Hyundai i30 SW 1.5 CVVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
    Hyundai i30 SW 1.5 CVVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
    Hyundai i30 SW 1.5 CVVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
    Hyundai i30 SW 1.5 CVVT| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6
    Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6
    Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6
    Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6
    Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6
    Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6
    Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6
    Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6
    Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6
    Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6
    Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6
    Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6
    Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6
    Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6
    Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6
    Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6
    Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6
    Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6
    Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6
    Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6
    Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6
    Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6
    Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • K nižší spotřebě přispívá i systém vypínání dvojice válců ACT. Ten pracuje neznatelně a změnu režimu odhalíte jen pohledem na palubní počítač.
    K nižší spotřebě přispívá i systém vypínání dvojice válců ACT. Ten pracuje neznatelně a změnu režimu odhalíte jen pohledem na palubní počítač.| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Přesné řazení patří k dobrým škodováckým mravům.
    Přesné řazení patří k dobrým škodováckým mravům.| Zdroj: acz
  • Každý karoq má ve standardu dvouzónovou automatickou klimatizaci.
    Každý karoq má ve standardu dvouzónovou automatickou klimatizaci.| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Se zadními sedadly VarioFlex lze přímo kouzlit, ale nevýhodou jsou u nich krátká opěradla a také spíše nouzové místo uprostřed.
    Se zadními sedadly VarioFlex lze přímo kouzlit, ale nevýhodou jsou u nich krátká opěradla a také spíše nouzové místo uprostřed.| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Standardní objem 521 litrů se instalací sedadel VarioFlex zmenší na 479 l, ale získáte neuvěřitelnou variabilitu.
    Standardní objem 521 litrů se instalací sedadel VarioFlex zmenší na 479 l, ale získáte neuvěřitelnou variabilitu.| Zdroj: acz
  • Škodovácká patnáctistovka je jako Japonec kultivovaná a tichá. O 10 kW méně výkonu není znát, protože karoq je o 122 kg lehčí.
    Škodovácká patnáctistovka je jako Japonec kultivovaná a tichá. O 10 kW méně výkonu není znát, protože karoq je o 122 kg lehčí.| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.5 TSI| Zdroj: acz
Ilustrační foto
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
Hyundai i30 SW 1.5 CVVT
Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6
Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6
Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6
Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6
Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6
Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6
Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6
Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6
Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6
Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6
Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6
Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6
Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6
Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6
Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6
Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6
Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6
Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6
Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6
Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6
Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6
Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6
K nižší spotřebě přispívá i systém vypínání dvojice válců ACT. Ten pracuje neznatelně a změnu režimu odhalíte jen pohledem na palubní počítač.
Škoda Karoq 1.5 TSI
Škoda Karoq 1.5 TSI
Přesné řazení patří k dobrým škodováckým mravům.
Každý karoq má ve standardu dvouzónovou automatickou klimatizaci.
Škoda Karoq 1.5 TSI
Se zadními sedadly VarioFlex lze přímo kouzlit, ale nevýhodou jsou u nich krátká opěradla a také spíše nouzové místo uprostřed.
Škoda Karoq 1.5 TSI
Škoda Karoq 1.5 TSI
Škoda Karoq 1.5 TSI
Škoda Karoq 1.5 TSI
Škoda Karoq 1.5 TSI
Škoda Karoq 1.5 TSI
Škoda Karoq 1.5 TSI
Škoda Karoq 1.5 TSI
Standardní objem 521 litrů se instalací sedadel VarioFlex zmenší na 479 l, ale získáte neuvěřitelnou variabilitu.
Škodovácká patnáctistovka je jako Japonec kultivovaná a tichá. O 10 kW méně výkonu není znát, protože karoq je o 122 kg lehčí.
Škoda Karoq 1.5 TSI
Škoda Karoq 1.5 TSI