K nižší spotřebě přispívá i systém vypínání dvojice válců ACT. Ten pracuje neznatelně a změnu režimu odhalíte jen pohledem na palubní počítač.|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Přesné řazení patří k dobrým škodováckým mravům.|
Zdroj: acz
Každý karoq má ve standardu dvouzónovou automatickou klimatizaci.|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Se zadními sedadly VarioFlex lze přímo kouzlit, ale nevýhodou jsou u nich krátká opěradla a také spíše nouzové místo uprostřed.|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Standardní objem 521 litrů se instalací sedadel VarioFlex zmenší na 479 l, ale získáte neuvěřitelnou variabilitu.|
Zdroj: acz
Škodovácká patnáctistovka je jako Japonec kultivovaná a tichá. O 10 kW méně výkonu není znát, protože karoq je o 122 kg lehčí.|
Zdroj: acz