Citroën Berlingo L1 Electric SX: Rychlík?|
Zdroj: acz
Po ujetí 92 km jsme měli dojezd ještě 47 km. Při posledních deseti procentech využitelné energie vůz přechází do nouzového režimu s omezeným výkonem.|
Zdroj: acz
Citroën Berlingo|
Zdroj: acz
Přístrojová deska neprozrazuje elektrické provedení|
Zdroj: acz
Otočné kolečko v poloze N jsme také používali při jízdě v mírném klesání|
Zdroj: acz
Citroën Berlingo|
Zdroj: acz
Sedadlo spolujezdce sklopné na mnoho způsobů zvětšuje nákladový prostor o 0,4 m3|
Zdroj: acz
Sedadlo spolujezdce sklopné na mnoho způsobů zvětšuje nákladový prostor o 0,4 m3|
Zdroj: acz
Tepelná izolace přepážky snižuje nároky na topení|
Zdroj: acz
Citroën Berlingo|
Zdroj: acz
Citroën Berlingo|
Zdroj: acz
Součást testované výbavy SX tvoří variabilní dvousedadlo spolujezdce a průchod přepážkou|
Zdroj: acz
Součást testované výbavy SX tvoří variabilní dvousedadlo spolujezdce a průchod přepážkou|
Zdroj: acz
Elektromotor se na rozdíl od C-Zera nachází nad přední nápravou|
Zdroj: acz
Citroën Berlingo|
Zdroj: acz
Dobíjení osmi ampéry z běžné zásuvky bylo pomalé|
Zdroj: acz
Citroën Berlingo|
Zdroj: acz
Akumulátory v podlaze jsou výborně kryté, což způsobuje lepší aerodynamiku vozu|
Zdroj: acz