Citroën C5 Aircross přijíždí na český trh. S tříválcem nové SUV stojí od 530.000 Kč
54
/
88
Prohlédnout znovu
Citroën C5 Aircross přijíždí na český trh. S tříválcem nové SUV stojí od 530.000 Kč
Citroën C5 Aircross přijíždí na český trh. S tříválcem nové SUV stojí od 530.000 Kč
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Palubní deska se vyznačuje kvalitním zpracováním a plasty jsou v obvyklé míře měkčené. Potěší i hodně odkládacích míst.
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Volič řadicí páky je stejný jako v peugeotech. Vedle něj se nachází kolečko jízdních režimů.
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Středový displej má úhlopříčku 8 palců, chválíme tlačítka přímé volby pod ním
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Vzadu se nachází trojice samostatných sedadel, která je možné jednotlivě sklápět. Variabilitou se tak aircross blíží vozům MPV.
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Zadní sedačky lze nezávisle na sobě posouvat v rozmezí 150 mm, nastavovat můžete i sklon opěradel.
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Kufr narostl do velmi slušných rozměrů a svým objemem (580-720 litrů) překonává i standardní C4 Spacetourer (537-630 litrů), kryt je klasickým pevným platem
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Pod podlahou se může nacházet plnohodnotná rezerva. V tom případě ale podlaha leží výše.
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Citroën C5 Aircross
|
acz
Nová Mazda CX-80 oficiálně: Vlajková loď značky je prodloužená CX-60
Nový Citroën C3 Aircross je stále levný a malý. Přesto uveze až sedm lidí
Kolaps přenosové sítě? V Německu je k tomu i kvůli ekologii blízko
Nissan chce pevný elektrolyt a gigalití. Jde mu o peníze
Martin Vaculík a zadírání motorů 1.9 TDI: Jak zvrátit osud?
Nejprodávanější čínská auta v Evropě: Ofenzíva se zatím nekoná