Citroën Jumpy 1.6 BlueHDi L1: Slušný základ
2
/
17
Prohlédnout znovu
Citroën Jumpy 1.6 BlueHDi L1: Slušný základ
Citroën Jumpy 1.6 BlueHDi L1: Slušný základ
|
acz
Citroën Jumpy 1.6 BlueHDi L1
|
acz
Citroën Jumpy 1.6 BlueHDi L1
|
acz
Citroën Jumpy 1.6 BlueHDi L1
|
acz
Silnější šestnáctistovka již má šestistupňovou převodovku
|
acz
Citroën Jumpy 1.6 BlueHDi L1
|
acz
Polstrované opěrky hlavy se nám zamlouvaly
|
acz
Moduwork umožňuje vyklopit nejen krajní, ale také prostřední sedák
|
acz
Moduwork umožňuje vyklopit nejen krajní, ale také prostřední sedák
|
acz
Citroën Jumpy 1.6 BlueHDi L1
|
acz
Citroën Jumpy 1.6 BlueHDi L1
|
acz
Hranatý nákladový prostor dokázal u 4,6 dlouhého furgonu nabídnout 4,6 m3 prostoru
|
acz
Šestnáctistovka nás překvapila skromnou žízní 5,8 l/100 l
|
acz
Vinuté pružiny a adaptivní tlumiče tvoří standard i pro furgon
|
acz
Průchod přepážkou je na bocích šikovně chráněn, aby převážené předměty nepoškodily vůz
|
acz
Doplňování Adblue je oddělené, aby nedošlo k záměně s naftou
|
acz
Citroën Jumpy 1.6 BlueHDi L1
|
acz
Ferrari 12Cilindri oficiálně: Oslava V12 o 830 koních stojí od 10 milionů
Velký test nosičů jízdních kol: Stejná věc, přesto takové rozdíly
BFGoodrich vylepšil slavnou pneumatiku. Je lepší na štěrku i sněhu
Největší problém plug-in hybridů jsou řidiči. Neumějí je nabíjet
Lancia Kappa (1994-2000): Tři podoby italské elegance
Martin Vaculík vyzpovídal nového šéfredaktora Světa motorů