Co všechno zvládnou spalovat vznětové motory? Naftou to nekončí

5/58
Přehled fotografií
Zavřít
  • Ilustrační foto
    Ilustrační foto| Zdroj: auto.cz
  • Ilustrační foto
    Ilustrační foto| Zdroj: auto.cz/Ondřej Kroutil
  • Volkswagen
    Volkswagen| Zdroj: acz
  • Volkswagen
    Volkswagen| Zdroj: acz
  • Volkswagen
    Volkswagen| Zdroj: acz
  • Volkswagen
    Volkswagen| Zdroj: acz
  • Volkswagen
    Volkswagen| Zdroj: acz
  • Volkswagen
    Volkswagen| Zdroj: acz
  • Volkswagen
    Volkswagen| Zdroj: acz
  • Volkswagen
    Volkswagen| Zdroj: acz
  • Volkswagen
    Volkswagen| Zdroj: acz
  • Volkswagen
    Volkswagen| Zdroj: acz
  • Volkswagen
    Volkswagen| Zdroj: acz
  • Volkswagen
    Volkswagen| Zdroj: acz
  • Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu
    Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu| Zdroj: TÜV SÜD Czech
  • Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu
    Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu| Zdroj: TÜV SÜD Czech
  • Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu
    Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu| Zdroj: TÜV SÜD Czech
  • Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu
    Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu| Zdroj: TÜV SÜD Czech
  • Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu
    Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu| Zdroj: TÜV SÜD Czech
  • Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu
    Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu| Zdroj: TÜV SÜD Czech
  • Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu
    Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu| Zdroj: TÜV SÜD Czech
  • Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu
    Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu| Zdroj: TÜV SÜD Czech
  • Měření emisí na silnici
    Měření emisí na silnici| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Emise CO2 odpovídají spotřebě paliva. Měří se na válcové zkušebně, od letoška v přísnějším cyklu WLTP. Plug-in hybridní modely vykazují emise zázračně nízké, protože se jim elektřina ze zásuvky nepočítá do spotřeby. Rozšířením těchto vozů si Evropa lže do
    Emise CO2 odpovídají spotřebě paliva. Měří se na válcové zkušebně, od letoška v přísnějším cyklu WLTP. Plug-in hybridní modely vykazují emise zázračně nízké, protože se jim elektřina ze zásuvky nepočítá do spotřeby. Rozšířením těchto vozů si Evropa lže do| Zdroj: acz
  • Emise se budou hodnotit vážnou závadou, ale budeme moci s vozidlem pokračovat v technické prohlídce. Znamená to, že například diesel lze alespoň rádně vyvětrat ve vysokých otáčkách, než se vrátí na emise.
    Emise se budou hodnotit vážnou závadou, ale budeme moci s vozidlem pokračovat v technické prohlídce. Znamená to, že například diesel lze alespoň rádně vyvětrat ve vysokých otáčkách, než se vrátí na emise.| Zdroj: acz
  • Měřit emise v reálném provozu by byl dobrý nápad, kdyby šlo o orientační hodnoty. Dosahovat na gram přesných hodnot je nejen extrémně složité, ale také zbytečně drahé.
    Měřit emise v reálném provozu by byl dobrý nápad, kdyby šlo o orientační hodnoty. Dosahovat na gram přesných hodnot je nejen extrémně složité, ale také zbytečně drahé.| Zdroj: acz
  • Škoda Auto používá mobilní zařízení pro měření emisí od americké fi rmy Sensors. Podobná dělá třeba i Horriba, MAHA či AVL. Cena je však vždy vysoká - minimálně čtyři miliony korun.
    Škoda Auto používá mobilní zařízení pro měření emisí od americké fi rmy Sensors. Podobná dělá třeba i Horriba, MAHA či AVL. Cena je však vždy vysoká - minimálně čtyři miliony korun.| Zdroj: acz
  • Analyzuje celý průtok výfukových plynů a stanovuje hmotnosti škodlivin. Zařízení, která známe ze stanic měření emisí před STK, odebírají jen vzorek a stanovují koncentrace škodlivin.
    Analyzuje celý průtok výfukových plynů a stanovuje hmotnosti škodlivin. Zařízení, která známe ze stanic měření emisí před STK, odebírají jen vzorek a stanovují koncentrace škodlivin.| Zdroj: acz
  • Lze jezdit na rostlinný olej?
    Lze jezdit na rostlinný olej?| Zdroj: acz
  • Lze jezdit na rostlinný olej?
    Lze jezdit na rostlinný olej?| Zdroj: acz
  • Lze jezdit na rostlinný olej?
    Lze jezdit na rostlinný olej?| Zdroj: acz
  • Lze jezdit na rostlinný olej?
    Lze jezdit na rostlinný olej?| Zdroj: acz
  • Lze jezdit na rostlinný olej?
    Lze jezdit na rostlinný olej?| Zdroj: acz
  • Audi
    Audi| Zdroj: acz
  • Audi
    Audi| Zdroj: acz
  • Audi
    Audi| Zdroj: acz
  • Audi
    Audi| Zdroj: acz
  • Palivo E85: Šetření na správném místě? Na zimu se nehodí a pozor na ventily!
    Palivo E85: Šetření na správném místě? Na zimu se nehodí a pozor na ventily!| Zdroj: acz
  • Palivo E85: Šetření na správném místě? Na zimu se nehodí a pozor na ventily!
    Palivo E85: Šetření na správném místě? Na zimu se nehodí a pozor na ventily!| Zdroj: acz
  • Palivo E85: Šetření na správném místě? Na zimu se nehodí a pozor na ventily!
    Palivo E85: Šetření na správném místě? Na zimu se nehodí a pozor na ventily!| Zdroj: acz
  • Palivo E85: Šetření na správném místě? Na zimu se nehodí a pozor na ventily!
    Palivo E85: Šetření na správném místě? Na zimu se nehodí a pozor na ventily!| Zdroj: acz
  • Palivo E85: Šetření na správném místě? Na zimu se nehodí a pozor na ventily!
    Palivo E85: Šetření na správném místě? Na zimu se nehodí a pozor na ventily!| Zdroj: acz
  • Palivo E85: Šetření na správném místě? Na zimu se nehodí a pozor na ventily!
    Palivo E85: Šetření na správném místě? Na zimu se nehodí a pozor na ventily!| Zdroj: acz
  • Palivo E85: Šetření na správném místě? Na zimu se nehodí a pozor na ventily!
    Palivo E85: Šetření na správném místě? Na zimu se nehodí a pozor na ventily!| Zdroj: acz
  • Palivo E85: Šetření na správném místě? Na zimu se nehodí a pozor na ventily!
    Palivo E85: Šetření na správném místě? Na zimu se nehodí a pozor na ventily!| Zdroj: acz
  • Palivo E85: Šetření na správném místě? Na zimu se nehodí a pozor na ventily!
    Palivo E85: Šetření na správném místě? Na zimu se nehodí a pozor na ventily!| Zdroj: acz
  • Palivo E85: Šetření na správném místě? Na zimu se nehodí a pozor na ventily!
    Palivo E85: Šetření na správném místě? Na zimu se nehodí a pozor na ventily!| Zdroj: acz
  • Palivo E85: Šetření na správném místě? Na zimu se nehodí a pozor na ventily!
    Palivo E85: Šetření na správném místě? Na zimu se nehodí a pozor na ventily!| Zdroj: acz
  • KLDR pěstuje řasy, bude z nich biopalivo.
    KLDR pěstuje řasy, bude z nich biopalivo.| Zdroj: reprofoto/twitter
  • Úroda řepky bude letos menší
    Úroda řepky bude letos menší| Zdroj: David Malík / Blesk
  • Úroda řepky bude letos menší
    Úroda řepky bude letos menší| Zdroj: David Malík / Blesk
  • Dřevní štěpky, piliny a sláma. Unipetrol testuje auta poháněná biopalivem druhé generace
    Dřevní štěpky, piliny a sláma. Unipetrol testuje auta poháněná biopalivem druhé generace| Zdroj: Unipetrol
  • Biopaliva budou dotována v Česku i nadále. Přes odpor opozice zákon podepsal prezident Zeman
    Biopaliva budou dotována v Česku i nadále. Přes odpor opozice zákon podepsal prezident Zeman| Zdroj: ČTK
  • Butanol BioFuel 100%
    Butanol BioFuel 100%| Zdroj: butanol.com
  • Butanol BioFuel 100%
    Butanol BioFuel 100%| Zdroj: butanol.com
  • DME
    DME| Zdroj: AZoCleantech.com
  • DME
    DME| Zdroj: AZoCleantech.com
  • DME
    DME| Zdroj: AZoCleantech.com
Ilustrační foto
Ilustrační foto
Volkswagen
Volkswagen
Volkswagen
Volkswagen
Volkswagen
Volkswagen
Volkswagen
Volkswagen
Volkswagen
Volkswagen
Volkswagen
Volkswagen
Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu
Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu
Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu
Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu
Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu
Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu
Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu
Jak probíhá měření emisí osobních vozidel v reálném provozu
Měření emisí na silnici
Emise CO2 odpovídají spotřebě paliva. Měří se na válcové zkušebně, od letoška v přísnějším cyklu WLTP. Plug-in hybridní modely vykazují emise zázračně nízké, protože se jim elektřina ze zásuvky nepočítá do spotřeby. Rozšířením těchto vozů si Evropa lže do
Emise se budou hodnotit vážnou závadou, ale budeme moci s vozidlem pokračovat v technické prohlídce. Znamená to, že například diesel lze alespoň rádně vyvětrat ve vysokých otáčkách, než se vrátí na emise.
Měřit emise v reálném provozu by byl dobrý nápad, kdyby šlo o orientační hodnoty. Dosahovat na gram přesných hodnot je nejen extrémně složité, ale také zbytečně drahé.
Škoda Auto používá mobilní zařízení pro měření emisí od americké fi rmy Sensors. Podobná dělá třeba i Horriba, MAHA či AVL. Cena je však vždy vysoká - minimálně čtyři miliony korun.
Analyzuje celý průtok výfukových plynů a stanovuje hmotnosti škodlivin. Zařízení, která známe ze stanic měření emisí před STK, odebírají jen vzorek a stanovují koncentrace škodlivin.
Lze jezdit na rostlinný olej?
Lze jezdit na rostlinný olej?
Lze jezdit na rostlinný olej?
Lze jezdit na rostlinný olej?
Lze jezdit na rostlinný olej?
Audi
Audi
Audi
Audi
Palivo E85: Šetření na správném místě? Na zimu se nehodí a pozor na ventily!
Palivo E85: Šetření na správném místě? Na zimu se nehodí a pozor na ventily!
Palivo E85: Šetření na správném místě? Na zimu se nehodí a pozor na ventily!
Palivo E85: Šetření na správném místě? Na zimu se nehodí a pozor na ventily!
Palivo E85: Šetření na správném místě? Na zimu se nehodí a pozor na ventily!
Palivo E85: Šetření na správném místě? Na zimu se nehodí a pozor na ventily!
Palivo E85: Šetření na správném místě? Na zimu se nehodí a pozor na ventily!
Palivo E85: Šetření na správném místě? Na zimu se nehodí a pozor na ventily!
Palivo E85: Šetření na správném místě? Na zimu se nehodí a pozor na ventily!
Palivo E85: Šetření na správném místě? Na zimu se nehodí a pozor na ventily!
Palivo E85: Šetření na správném místě? Na zimu se nehodí a pozor na ventily!
KLDR pěstuje řasy, bude z nich biopalivo.
Úroda řepky bude letos menší
Úroda řepky bude letos menší
Dřevní štěpky, piliny a sláma. Unipetrol testuje auta poháněná biopalivem druhé generace
Biopaliva budou dotována v Česku i nadále. Přes odpor opozice zákon podepsal prezident Zeman
Butanol BioFuel 100%
Butanol BioFuel 100%
DME
DME
DME