Čtyřnápravové podvozky DAF: FAQ a FAK

1/13
Přehled fotografií
Zavřít
  • Čtyřnápravové podvozky DAF: FAQ a FAK
    Čtyřnápravové podvozky DAF: FAQ a FAK| Zdroj: acz
  • Spotřeba 25,9 l/100 km při svižné jízdě okořeněné mnoha kruhovými objezdy se u verze FAQ jevila velmi příznivě
    Spotřeba 25,9 l/100 km při svižné jízdě okořeněné mnoha kruhovými objezdy se u verze FAQ jevila velmi příznivě| Zdroj: acz
  • Po vložení karty do tachografu se menu palubního počítače automaticky přepnulo do českého jazyka
    Po vložení karty do tachografu se menu palubního počítače automaticky přepnulo do českého jazyka| Zdroj: acz
  • DAF
    DAF| Zdroj: acz
  • Systém sledování jízdních pruhů a adaptivní tepomat používaly informace i z kamery
    Systém sledování jízdních pruhů a adaptivní tepomat používaly informace i z kamery| Zdroj: acz
  • DAF
    DAF| Zdroj: acz
  • DAF
    DAF| Zdroj: acz
  • Sedminápravová souprava vykazovala celkou technickou hmotnost padesát tun. Tři řízené nápravy zajišťovaly hladký průjezd i skromnými kruhovými objezdy.
    Sedminápravová souprava vykazovala celkou technickou hmotnost padesát tun. Tři řízené nápravy zajišťovaly hladký průjezd i skromnými kruhovými objezdy.| Zdroj: acz
  • DAF
    DAF| Zdroj: acz
  • Dvě natáčecí nápravy tridemu FAQ umožňovaly minimální průměr otáčení
    Dvě natáčecí nápravy tridemu FAQ umožňovaly minimální průměr otáčení| Zdroj: acz
  • Dvě natáčecí nápravy tridemu jsou řidiči při zajíždění do stísněných prostor radostí
    Dvě natáčecí nápravy tridemu jsou řidiči při zajíždění do stísněných prostor radostí| Zdroj: acz
  • DAF
    DAF| Zdroj: acz
  • Dvě natáčecí nápravy tridemu FAQ umožňovaly minimální průměr otáčení
    Dvě natáčecí nápravy tridemu FAQ umožňovaly minimální průměr otáčení| Zdroj: acz
Čtyřnápravové podvozky DAF: FAQ a FAK
Spotřeba 25,9 l/100 km při svižné jízdě okořeněné mnoha kruhovými objezdy se u verze FAQ jevila velmi příznivě
Po vložení karty do tachografu se menu palubního počítače automaticky přepnulo do českého jazyka
DAF
Systém sledování jízdních pruhů a adaptivní tepomat používaly informace i z kamery
DAF
DAF
Sedminápravová souprava vykazovala celkou technickou hmotnost padesát tun. Tři řízené nápravy zajišťovaly hladký průjezd i skromnými kruhovými objezdy.
DAF
Dvě natáčecí nápravy tridemu FAQ umožňovaly minimální průměr otáčení
Dvě natáčecí nápravy tridemu jsou řidiči při zajíždění do stísněných prostor radostí
DAF
Dvě natáčecí nápravy tridemu FAQ umožňovaly minimální průměr otáčení