Dacia Duster vykreslena v omlazeném balení. Faceliftu se dočkáme co nevidět
29
/
65
Prohlédnout znovu
Dacia Duster vykreslena v omlazeném balení. Faceliftu se dočkáme co nevidět
Dacia Duster
|
Auto.cz/Jan Lušovský
Dacia Duster
|
Auto.cz/Jan Lušovský
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
auto.cz/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
auto.cz/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
auto.cz/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
auto.cz/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
auto.cz/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
auto.cz/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
auto.cz/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
auto.cz/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
auto.cz/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
auto.cz/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
auto.cz/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
auto.cz/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
auto.cz/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
auto.cz/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
auto.cz/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
auto.cz/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
auto.cz/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
auto.cz/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
auto.cz/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
auto.cz/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
auto.cz/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
auto.cz/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
auto.cz/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
auto.cz/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
auto.cz/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
auto.cz/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
auto.cz/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
auto.cz/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
auto.cz/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
auto.cz/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
auto.cz/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
auto.cz/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
auto.cz/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
auto.cz/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
auto.cz/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
auto.cz/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
auto.cz/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
auto.cz/Petr Homolka
Vadí, že zásuvka USB není vytažená z navigačního přístroje dolů – takto kabel pro zrcadlení telefonu stále překáží v interiéru.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ukazatel hladiny LPG je nepřesný a na poslední červenou diodu ujedeme i 100 km. Výrobcem nádrže je fi rma Stako.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Díky krátkým převodům a velkému točivému momentu nemá litrový motor překvapivě vůbec problém s rozjezdy. Na tomto svépomocně vyztuženém vozíku mimo veřejné cesty taháváme i dvě tuny dřeva.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Rozhodně doporučujeme též pryžovou vanu zavazadlového prostoru za 1690 Kč
|
Svět motorů/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Tažné zařízení pevné za 4780 Kč
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kabeláž pro tažné zařízení vyjde na 3090 Kč a můžete si za stejné peníze zvolit starší sedmipinové i moderní třináctipinové, které například na nových vozících umí napájet i couvací světla. Není důvod volit starší – za 419 Kč je v příslušenství praktická redukce
|
Svět motorů/Petr Homolka
Od zástěrek (přední + zadní za 2 x 1190 Kč) motoristé obvykle čekají, že sníží špinění boků karoserie i jejich otloukání kamením. Na této fotce vidíte, že opravdu fungují
|
Svět motorů/Petr Homolka
Nejvíc nás nadchly originální gumové koberce
|
Svět motorů/Petr Homolka
První jízda s novou Dacií Duster: Spalováky jsou jistota, hybrid budí rozpaky
Nová závodní Škoda je jenom pro PlayStation. Proto ji může řídit každý
Chystá se špičkový Defender Octa. Má být všude nejlepší
Mini představuje poslední díl skládačky. Aceman je elektrický elegán
BMW 4 a i4 Gran Coupé jsou hezčí a mají modernější multimédia
Mitsubishi ASX prošlo faceliftem. Design zůstal věrný originálu