Dacia Duster vykreslena v omlazeném balení. Faceliftu se dočkáme co nevidět
52
/
65
Prohlédnout znovu
Dacia Duster vykreslena v omlazeném balení. Faceliftu se dočkáme co nevidět
Dacia Duster
|
Auto.cz/Jan Lušovský
Dacia Duster
|
Auto.cz/Jan Lušovský
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
auto.cz/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
auto.cz/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
auto.cz/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
auto.cz/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
auto.cz/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
auto.cz/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
auto.cz/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
auto.cz/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
auto.cz/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
auto.cz/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
auto.cz/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
auto.cz/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
auto.cz/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
auto.cz/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
auto.cz/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
auto.cz/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
auto.cz/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
auto.cz/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
auto.cz/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
auto.cz/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
auto.cz/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
auto.cz/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
auto.cz/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
auto.cz/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
auto.cz/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
auto.cz/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
auto.cz/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
auto.cz/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
auto.cz/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
auto.cz/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
auto.cz/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
auto.cz/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
auto.cz/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
auto.cz/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
auto.cz/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
auto.cz/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
auto.cz/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
auto.cz/Petr Homolka
Vadí, že zásuvka USB není vytažená z navigačního přístroje dolů – takto kabel pro zrcadlení telefonu stále překáží v interiéru.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ukazatel hladiny LPG je nepřesný a na poslední červenou diodu ujedeme i 100 km. Výrobcem nádrže je fi rma Stako.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Díky krátkým převodům a velkému točivému momentu nemá litrový motor překvapivě vůbec problém s rozjezdy. Na tomto svépomocně vyztuženém vozíku mimo veřejné cesty taháváme i dvě tuny dřeva.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Rozhodně doporučujeme též pryžovou vanu zavazadlového prostoru za 1690 Kč
|
Svět motorů/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Tažné zařízení pevné za 4780 Kč
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kabeláž pro tažné zařízení vyjde na 3090 Kč a můžete si za stejné peníze zvolit starší sedmipinové i moderní třináctipinové, které například na nových vozících umí napájet i couvací světla. Není důvod volit starší – za 419 Kč je v příslušenství praktická redukce
|
Svět motorů/Petr Homolka
Od zástěrek (přední + zadní za 2 x 1190 Kč) motoristé obvykle čekají, že sníží špinění boků karoserie i jejich otloukání kamením. Na této fotce vidíte, že opravdu fungují
|
Svět motorů/Petr Homolka
Nejvíc nás nadchly originální gumové koberce
|
Svět motorů/Petr Homolka
Znáte RAM Rampage? Čtyřválec přijíždí ve speciální verzi Night Edition
Cadillac couvá, spalovací motory v roce 2030 prodávat nepřestane
Saleen se nedrží zkrátka. Mustang naladil na 800 koní, nechce za něj moc
Chystaná Honda Prelude by mohla mít pohonné ústrojí hybridního civicu
Lando Norris vyhrál Velkou cenu Miami 2024 a získal první vítězství ve F1