Dacia Duster vykreslena v omlazeném balení. Faceliftu se dočkáme co nevidět
55
/
65
Prohlédnout znovu
Dacia Duster vykreslena v omlazeném balení. Faceliftu se dočkáme co nevidět
Dacia Duster
|
Auto.cz/Jan Lušovský
Dacia Duster
|
Auto.cz/Jan Lušovský
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
auto.cz/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
auto.cz/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
auto.cz/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
auto.cz/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
auto.cz/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
auto.cz/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
auto.cz/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
auto.cz/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
auto.cz/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
auto.cz/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
auto.cz/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
auto.cz/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
auto.cz/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
auto.cz/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
auto.cz/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
auto.cz/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
auto.cz/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
auto.cz/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
auto.cz/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
auto.cz/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
auto.cz/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
auto.cz/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
auto.cz/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
auto.cz/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
auto.cz/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
auto.cz/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
auto.cz/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
auto.cz/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
auto.cz/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
auto.cz/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
auto.cz/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
auto.cz/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
auto.cz/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
auto.cz/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
auto.cz/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
auto.cz/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
auto.cz/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
auto.cz/Petr Homolka
Vadí, že zásuvka USB není vytažená z navigačního přístroje dolů – takto kabel pro zrcadlení telefonu stále překáží v interiéru.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ukazatel hladiny LPG je nepřesný a na poslední červenou diodu ujedeme i 100 km. Výrobcem nádrže je fi rma Stako.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Díky krátkým převodům a velkému točivému momentu nemá litrový motor překvapivě vůbec problém s rozjezdy. Na tomto svépomocně vyztuženém vozíku mimo veřejné cesty taháváme i dvě tuny dřeva.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Rozhodně doporučujeme též pryžovou vanu zavazadlového prostoru za 1690 Kč
|
Svět motorů/Petr Homolka
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Tažné zařízení pevné za 4780 Kč
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kabeláž pro tažné zařízení vyjde na 3090 Kč a můžete si za stejné peníze zvolit starší sedmipinové i moderní třináctipinové, které například na nových vozících umí napájet i couvací světla. Není důvod volit starší – za 419 Kč je v příslušenství praktická redukce
|
Svět motorů/Petr Homolka
Od zástěrek (přední + zadní za 2 x 1190 Kč) motoristé obvykle čekají, že sníží špinění boků karoserie i jejich otloukání kamením. Na této fotce vidíte, že opravdu fungují
|
Svět motorů/Petr Homolka
Nejvíc nás nadchly originální gumové koberce
|
Svět motorů/Petr Homolka
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Nová Škoda Kodiaq aneb Tohle vás zajímalo nejvíce. Co umí a co ještě ne?
Řídili jsme Lynk & Co 01: Jak jezdí čínské volvo na českých silnicích?
Rady před koupí Mazdy MX-6: Vzácnost, na které nevyděláte
Jarní servisní péče pro vozy z koncernu Volkswagen za zvýhodněné ceny
BYD Dolphin byl v Česku a my ho vyzkoušeli. Levný není, ale překvapil