Verze ATe tvoří nejnovější a nejúspornější nabídku společnosti DAF. Za účelem snížení odporu vzduchu postrádá sluneční clonu.|
Zdroj: acz
DAF|
Zdroj: acz
DAF|
Zdroj: acz
Zlepšený odvod tepla díky hliníkové konstrukci pístů dovolil použití olejového čerpadla se sníženým výkonem|
Zdroj: acz
Nové vstřikovače nafty pro hliníkové motory dostaly širší úhel rozptylu 155°|
Zdroj: acz
Filtr chladicího okruhu je implementován do odlitku čerpadla. Jde o paralelní systém, takže při jeho zanesení nehrozí omezení průtoku chladicí kapaliny.|
Zdroj: acz
Sestavený komplet turbodmychadla s izolovaným výfukem|
Zdroj: acz
Hliníkový píst nově slouží v motoru MX ve třech výkonových verzích 265, 301 a 338 kW (360, 410 a 460 k)|
Zdroj: acz
Tepelně izolované výfukové turbodmychadlo používá vrtulku z lehké slitiny.|
Zdroj: acz
Aby nedocházelo k usazování karbonu na ní, je pokryta vrstvou z niklu.|
Zdroj: acz
Hliníkové písty obdržely pro dopravu chladicího oleje do jejich dna nové trysky|
Zdroj: acz
Vodní čerpadlo pro verze MX 360 a 410 obdrželo řemenici se sníženým průměrem|
Zdroj: acz
APR kroužek v horní části vložky válců slouží ke stírání karbonu korunky pístu|
Zdroj: acz
APR kroužek v horní části vložky válců slouží ke stírání karbonu korunky pístu|
Zdroj: acz