DAF LF Aerobody: Do detailů
2
/
22
Prohlédnout znovu
DAF LF Aerobody: Do detailů
DAF LF Aerobody: Do detailů
|
acz
DAF
|
acz
DAF
|
acz
Pečlivá aerodynamika vyniká z bočního pohledu. Ušetří cca pět procent nafty.
|
acz
DAF
|
acz
DAF
|
acz
Horní krycí díl zádě se zvedá díky plynovým vzpěrám. Ke stažení do svislé polohy slouží popruhy na obou stranách.
|
acz
V přední části nástavby je světlost kvůli aerodynamickému napojení spoileru na nástavbu mírně snížená
|
acz
Zaoblení podélné hrany zvyšuje tuhost nástavby
|
acz
Čelo nabízelo i klasický manipulační panel na levé straně vozidla
|
acz
Ovládání zdvihacího čela umožňuje klasická mobilní krabička či nožní tlačítka
|
acz
Ovládání zdvihacího čela umožňuje klasická mobilní krabička či nožní tlačítka
|
acz
DAF
|
acz
DAF
|
acz
DAF
|
acz
DAF
|
acz
DAF
|
acz
DAF
|
acz
DAF
|
acz
DAF
|
acz
DAF
|
acz
DAF
|
acz
Stellantis spalovací motory dobrovolně neodstřelí. Dokud tedy o ně bude zájem
Jak funguje pojištění závad: Stáří přeje pojištěným
Čtyřkolka pro adepty na Darwinovu cenu má V12, 1200 koní a rychlost až 400 km/h
Za volantem nového Lexusu UX 300h: Více koní a lákavá akční cena
Slavný DeLorean DMC-12 a Ford GT jsou zpět. V8 ani V6 nečekejte
Ojetý Mercedes-Benz třídy E: Pletou si ho s levnějším