DAF LF Aerobody: Do detailů

20/22
Zavřít
  • DAF LF Aerobody: Do detailů
    DAF LF Aerobody: Do detailů| Zdroj: acz
  • DAF
    DAF| Zdroj: acz
  • DAF
    DAF| Zdroj: acz
  • Pečlivá aerodynamika vyniká z bočního pohledu. Ušetří cca pět procent nafty.
    Pečlivá aerodynamika vyniká z bočního pohledu. Ušetří cca pět procent nafty.| Zdroj: acz
  • DAF
    DAF| Zdroj: acz
  • DAF
    DAF| Zdroj: acz
  • Horní krycí díl zádě se zvedá díky plynovým vzpěrám. Ke stažení do svislé polohy slouží popruhy na obou stranách.
    Horní krycí díl zádě se zvedá díky plynovým vzpěrám. Ke stažení do svislé polohy slouží popruhy na obou stranách.| Zdroj: acz
  • V přední části nástavby je světlost kvůli aerodynamickému napojení spoileru na nástavbu mírně snížená
    V přední části nástavby je světlost kvůli aerodynamickému napojení spoileru na nástavbu mírně snížená| Zdroj: acz
  • Zaoblení podélné hrany zvyšuje tuhost nástavby
    Zaoblení podélné hrany zvyšuje tuhost nástavby| Zdroj: acz
  • Čelo nabízelo i klasický manipulační panel na levé straně vozidla
    Čelo nabízelo i klasický manipulační panel na levé straně vozidla| Zdroj: acz
  • Ovládání zdvihacího čela umožňuje klasická mobilní krabička či nožní tlačítka
    Ovládání zdvihacího čela umožňuje klasická mobilní krabička či nožní tlačítka| Zdroj: acz
  • Ovládání zdvihacího čela umožňuje klasická mobilní krabička či nožní tlačítka
    Ovládání zdvihacího čela umožňuje klasická mobilní krabička či nožní tlačítka| Zdroj: acz
  • DAF
    DAF| Zdroj: acz
  • DAF
    DAF| Zdroj: acz
  • DAF
    DAF| Zdroj: acz
  • DAF
    DAF| Zdroj: acz
  • DAF
    DAF| Zdroj: acz
  • DAF
    DAF| Zdroj: acz
  • DAF
    DAF| Zdroj: acz
  • DAF
    DAF| Zdroj: acz
  • DAF
    DAF| Zdroj: acz
  • DAF
    DAF| Zdroj: acz
DAF LF Aerobody: Do detailů
DAF
DAF
Pečlivá aerodynamika vyniká z bočního pohledu. Ušetří cca pět procent nafty.
DAF
DAF
Horní krycí díl zádě se zvedá díky plynovým vzpěrám. Ke stažení do svislé polohy slouží popruhy na obou stranách.
V přední části nástavby je světlost kvůli aerodynamickému napojení spoileru na nástavbu mírně snížená
Zaoblení podélné hrany zvyšuje tuhost nástavby
Čelo nabízelo i klasický manipulační panel na levé straně vozidla
Ovládání zdvihacího čela umožňuje klasická mobilní krabička či nožní tlačítka
Ovládání zdvihacího čela umožňuje klasická mobilní krabička či nožní tlačítka
DAF
DAF
DAF
DAF
DAF
DAF
DAF
DAF
DAF
DAF