Daihatsu Charade (1977–1983): Velké malé auto, které si oblíbili Japonci i Chilané

2/15
Přehled fotografií
Zavřít
  • Pětidveřový hatchback Daihatsu Charade první generace měl širokou přední masku mezi kruhovými světlomety. Přední blikače byly umístěny v černém nárazníku.
    Pětidveřový hatchback Daihatsu Charade první generace měl širokou přední masku mezi kruhovými světlomety. Přední blikače byly umístěny v černém nárazníku.| Zdroj: Daihatsu
  • Předchůdcem Daihatsu Charade byl model Consorte vyráběný v letech 1966 až 1977.
    Předchůdcem Daihatsu Charade byl model Consorte vyráběný v letech 1966 až 1977.| Zdroj: Daihatsu
  • Zadní dveře se zadním oknem se vyklápěly nahoru. V pevné zadní stěně byla umístěna koncová světla.
    Zadní dveře se zadním oknem se vyklápěly nahoru. V pevné zadní stěně byla umístěna koncová světla.| Zdroj: Daihatsu
  • Charade G10 první série měl jednoduché elegantní tvary samonosné karoserie.
    Charade G10 první série měl jednoduché elegantní tvary samonosné karoserie.| Zdroj: Daihatsu
  • Některé modely Charade měly odlišnou přední masku s logem uprostřed a chromované nárazníky.
    Některé modely Charade měly odlišnou přední masku s logem uprostřed a chromované nárazníky.| Zdroj: Daihatsu
  • Všechny přístroje a ovladače byly umístěny před dvouramenným volantem.
    Všechny přístroje a ovladače byly umístěny před dvouramenným volantem.| Zdroj: Daihatsu
  • Přístup do zavazadlového prostoru byl snadný díky výklopnému víku. Nevýhodou byla vysoká nakládací hrana.
    Přístup do zavazadlového prostoru byl snadný díky výklopnému víku. Nevýhodou byla vysoká nakládací hrana.| Zdroj: Daihatsu
  • Na podzim 1978 se začal prodávat třídveřový hatchback Daihatsu Charade Runabout s neobvyklými kruhovými okny v C sloupcích.
    Na podzim 1978 se začal prodávat třídveřový hatchback Daihatsu Charade Runabout s neobvyklými kruhovými okny v C sloupcích.| Zdroj: Daihatsu
  • Druhá série Charade G10 se začala vyrábět v říjnu 1980 a odlišovala se jiným designem masky chladiče a obdélníkovými světlomety.
    Druhá série Charade G10 se začala vyrábět v říjnu 1980 a odlišovala se jiným designem masky chladiče a obdélníkovými světlomety.| Zdroj: Daihatsu
  • Nárazníky byly černé jen v rozích, rovné části byly chromované s černou lištou uprostřed.
    Nárazníky byly černé jen v rozích, rovné části byly chromované s černou lištou uprostřed.| Zdroj: Daihatsu
  • Daihatsu_Charade druhé série měl trochu odlišná zadní světla uspořádaná vodorovně.
    Daihatsu_Charade druhé série měl trochu odlišná zadní světla uspořádaná vodorovně.| Zdroj: Daihatsu
  • Třídveřové hatchbacky Runabout se do Chile dodávaly s litrovými tříválci CB20 a měly pětistupňovou manuální převodovku.
    Třídveřové hatchbacky Runabout se do Chile dodávaly s litrovými tříválci CB20 a měly pětistupňovou manuální převodovku.| Zdroj: Auto-zer
  • V roce 1981 představilo Daihatsu koncept vozu s litrovým turbomotorem, vyvinutým ve spolupráci s firmou De Tomaso Automobili.
    V roce 1981 představilo Daihatsu koncept vozu s litrovým turbomotorem, vyvinutým ve spolupráci s firmou De Tomaso Automobili.| Zdroj: Daihatsu
  • „Chilské“ hatchbacky Charade G20 poháněly tříválce verze CD s objemem sníženým na 843 cm3 a výkonem 41 k (30 kW).
    „Chilské“ hatchbacky Charade G20 poháněly tříválce verze CD s objemem sníženým na 843 cm3 a výkonem 41 k (30 kW).| Zdroj: Wikipedia
  • Hatchbacky Daihatsu Charade G20 se dodávaly do Chile a dalších latinskoamerických zemí v podobě druhé série G10 s obdélníkovými světlomety.
    Hatchbacky Daihatsu Charade G20 se dodávaly do Chile a dalších latinskoamerických zemí v podobě druhé série G10 s obdélníkovými světlomety.| Zdroj: Daihatsu.csmd.cz
Pětidveřový hatchback Daihatsu Charade první generace měl širokou přední masku mezi kruhovými světlomety. Přední blikače byly umístěny v černém nárazníku.
Předchůdcem Daihatsu Charade byl model Consorte vyráběný v letech 1966 až 1977.
Zadní dveře se zadním oknem se vyklápěly nahoru. V pevné zadní stěně byla umístěna koncová světla.
Charade G10 první série měl jednoduché elegantní tvary samonosné karoserie.
Některé modely Charade měly odlišnou přední masku s logem uprostřed a chromované nárazníky.
Všechny přístroje a ovladače byly umístěny před dvouramenným volantem.
Přístup do zavazadlového prostoru byl snadný díky výklopnému víku. Nevýhodou byla vysoká nakládací hrana.
Na podzim 1978 se začal prodávat třídveřový hatchback Daihatsu Charade Runabout s neobvyklými kruhovými okny v C sloupcích.
Druhá série Charade G10 se začala vyrábět v říjnu 1980 a odlišovala se jiným designem masky chladiče a obdélníkovými světlomety.
Nárazníky byly černé jen v rozích, rovné části byly chromované s černou lištou uprostřed.
Daihatsu_Charade druhé série měl trochu odlišná zadní světla uspořádaná vodorovně.
Třídveřové hatchbacky Runabout se do Chile dodávaly s litrovými tříválci CB20 a měly pětistupňovou manuální převodovku.
V roce 1981 představilo Daihatsu koncept vozu s litrovým turbomotorem, vyvinutým ve spolupráci s firmou De Tomaso Automobili.
„Chilské“ hatchbacky Charade G20 poháněly tříválce verze CD s objemem sníženým na 843 cm3 a výkonem 41 k (30 kW).
Hatchbacky Daihatsu Charade G20 se dodávaly do Chile a dalších latinskoamerických zemí v podobě druhé série G10 s obdélníkovými světlomety.