Dálnice z polystyrenu: Staví se stejně jako pontonový most

6/8
Přehled fotografií
Zavřít
  • Dálnice z polystyrenu: Staví se stejně jako pontonový most
    Dálnice z polystyrenu: Staví se stejně jako pontonový most| Zdroj: acz
  • Abarth
    Abarth| Zdroj: acz
  • Polystyrenové bloky se obyčejně pokládají na podloží, jehož sanace je zpravidla provedena štěropískovými pilotami. V případě překlenutí potoka Runza u Ivanovic na Hané, mají piloty průměr 380 mm a jsou 10m dlouhé.
    Polystyrenové bloky se obyčejně pokládají na podloží, jehož sanace je zpravidla provedena štěropískovými pilotami. V případě překlenutí potoka Runza u Ivanovic na Hané, mají piloty průměr 380 mm a jsou 10m dlouhé.| Zdroj: acz
  • Abarth
    Abarth| Zdroj: acz
  • Abarth
    Abarth| Zdroj: acz
  • Abarth
    Abarth| Zdroj: acz
  • Abarth
    Abarth| Zdroj: acz
  • Jednotlivé bloky expandovaného polystyrenu se na sebe skládají podobně jako cihly. K zajištění proti vzájemnému posunutí se využívají speciální hmoždinky.
    Jednotlivé bloky expandovaného polystyrenu se na sebe skládají podobně jako cihly. K zajištění proti vzájemnému posunutí se využívají speciální hmoždinky.| Zdroj: acz
Dálnice z polystyrenu: Staví se stejně jako pontonový most
Abarth
Polystyrenové bloky se obyčejně pokládají na podloží, jehož sanace je zpravidla provedena štěropískovými pilotami. V případě překlenutí potoka Runza u Ivanovic na Hané, mají piloty průměr 380 mm a jsou 10m dlouhé.
Abarth
Abarth
Abarth
Abarth
Jednotlivé bloky expandovaného polystyrenu se na sebe skládají podobně jako cihly. K zajištění proti vzájemnému posunutí se využívají speciální hmoždinky.