Dieselová Pro a Proti VI: Typické poruchy turbodmychadel
8
/
10
Prohlédnout znovu
Dieselová Pro a Proti VI: Typické poruchy turbodmychadel
VČASNÁ VÝMĚNA VZDUCHOVÉHO FILTRU zabrání podtlaku v sání a odsávání oleje z turbodmychadla do motoru
|
acz
VÝMĚNA OLEJE s použitím předepsané specifi kace snižuje opotřebení a vyhřívání hřídele
|
acz
Stačil nasátý kamínek a následkem je rozlomená turbína
|
acz
CIZÍ TĚLESO maličké lopatky turbíny zdecimuje. V tomto případě to byl odlomený kousek ventilu.
|
acz
ZATUHLÁ REGULACE VTG způsobí ji dlouhodobý chod s nízkou zátěží. Pohon navíc bývá plastový.
|
acz
NEČISTOTY V NASÁVANÉM VZDUCHU obrušují lopatky kompresoru, někdy z původních hran až dokulata
|
acz
nesprávně provedené utěsnění může zablokovat mazání nového turba
|
acz
Abarth
|
acz
NEDOSTATEK OLEJE dokáže nejen vypálit hřídel turbodmychadla, ale i roztrhat její ložiska. Zde motor 1.6 HDI
|
acz
Přehlédnutý ucpaný přívod oleje
|
acz
Ojetý Mercedes-Benz třídy E: Pletou si ho s levnějším
Ayrton Senna ožije! Netflix uvádí seriál o legendárním pilotovi F1
Výkonné motocykly na UlovAuto.cz
TEST BMW M240i Coupé – Zapomeňte na xDrive, zadokolka je malou M2
BMW se u benzinových verzí zbaví „i“ v názvu. Důvod je zřejmý