Dlouhodobá Škoda Enyaq 85x L&K naposledy: Zkušený elektromobilista nejen chválil

6/45
Zavřít
  • Video placeholder
    Zdroj: Auto.cz
  • Škoda Enyaq iV 80
    Škoda Enyaq iV 80| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Enyaq iV 80
    Škoda Enyaq iV 80| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Enyaq iV 80
    Škoda Enyaq iV 80| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Interiér je pojatý konzervativně, to je fajn. Zůstala i fyzická tlačítka pod obřím displejem, třeba ta pro volbu jízdních režimů. Kompromisem je prostřední, na snímku zapnutý Normal. Když se krátí dojezd, logika velí zmáčknout Eco zcela vlevo.
    Interiér je pojatý konzervativně, to je fajn. Zůstala i fyzická tlačítka pod obřím displejem, třeba ta pro volbu jízdních režimů. Kompromisem je prostřední, na snímku zapnutý Normal. Když se krátí dojezd, logika velí zmáčknout Eco zcela vlevo.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Enyaq iV 80
    Škoda Enyaq iV 80| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Rekuperaci pomáhá poloha B na voliči převodovky na středovém tunelu.
    Rekuperaci pomáhá poloha B na voliči převodovky na středovém tunelu.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Enyaq iV 80
    Škoda Enyaq iV 80| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Enyaq iV 80
    Škoda Enyaq iV 80| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Enyaq iV 80
    Škoda Enyaq iV 80| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Enyaq iV 80
    Škoda Enyaq iV 80| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Na předních i zadních sedačkách nabízí enyaq spoustu místa. Vpředu se ve středovém tunelu ukrývá rozměrná přihrádka na věci.
    Na předních i zadních sedačkách nabízí enyaq spoustu místa. Vpředu se ve středovém tunelu ukrývá rozměrná přihrádka na věci.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Vzadu se pohodlně svezou tři lidé, tomu uprostřed jen může vadit větší zakončení středového tunelu.
    Vzadu se pohodlně svezou tři lidé, tomu uprostřed jen může vadit větší zakončení středového tunelu.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Enyaq iV 80
    Škoda Enyaq iV 80| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Naše nejúspornější zimní jízda: 236 kilometrů v jednom stupni pod nulou jsme zvládli v průměru za 23,8 kWh...
    Naše nejúspornější zimní jízda: 236 kilometrů v jednom stupni pod nulou jsme zvládli v průměru za 23,8 kWh...| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • ... když na nás po sedmi kilometrech od startu vyskočí spotřeba 46,9 kWh, neděsíme se. Sledujeme dojezd.
    ... když na nás po sedmi kilometrech od startu vyskočí spotřeba 46,9 kWh, neděsíme se. Sledujeme dojezd.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Enyaq iV 80
    Škoda Enyaq iV 80| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Enyaq iV 80
    Škoda Enyaq iV 80| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Enyaq iV 80
    Škoda Enyaq iV 80| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Enyaq iV 80
    Škoda Enyaq iV 80| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Enyaq iV 80
    Škoda Enyaq iV 80| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Enyaq iV 80
    Škoda Enyaq iV 80| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Enyaq je ostře řezaný crossover, který ale jasně zapadá do modelové řady Škody. Využívá motivy českého křišťálu, typicky šestiúhelníková maska je zaslepená a za příplatek dokáže celá svítit. Na své dobrodružnější geny auto upozorňuje oplastováním spodní části karoserie a obrovskými koly.
    Enyaq je ostře řezaný crossover, který ale jasně zapadá do modelové řady Škody. Využívá motivy českého křišťálu, typicky šestiúhelníková maska je zaslepená a za příplatek dokáže celá svítit. Na své dobrodružnější geny auto upozorňuje oplastováním spodní části karoserie a obrovskými koly.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Enyaq iV 80
    Škoda Enyaq iV 80| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Enyaq iV 80
    Škoda Enyaq iV 80| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Enyaq iV 80
    Škoda Enyaq iV 80| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Enyaq iV 80
    Škoda Enyaq iV 80| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kufr není příliš hluboký a má nerovné boky, ale nabízí slušných 585 litrů. Sklopením sedaček se kapacita se zvýší na 1710 litrů.
    Kufr není příliš hluboký a má nerovné boky, ale nabízí slušných 585 litrů. Sklopením sedaček se kapacita se zvýší na 1710 litrů.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Enyaq iV 80
    Škoda Enyaq iV 80| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Enyaq iV 80
    Škoda Enyaq iV 80| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Líbí se nám průvlak na lyže a velká přihrádka pod podlahou, kam se vejdou dva kabely.
    Líbí se nám průvlak na lyže a velká přihrádka pod podlahou, kam se vejdou dva kabely.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Baterie se sice skrývá pod podlahou, ale i pod kapotou je těsno: elektronika, palubní nabíječka, tepelné čerpadlo, chladič, klasická 12V baterie, nádobky na kapaliny – zkrátka pořád dost.
    Baterie se sice skrývá pod podlahou, ale i pod kapotou je těsno: elektronika, palubní nabíječka, tepelné čerpadlo, chladič, klasická 12V baterie, nádobky na kapaliny – zkrátka pořád dost.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Enyaq iV 80
    Škoda Enyaq iV 80| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Enyaq iV 80
    Škoda Enyaq iV 80| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • V základu má enyaq 19“ litá kola, my ale jezdíme na 20“. Nic to nemění na úžasném rejdu 9,3 metru. Auto je mnohem obratnější, než byste při jeho délce čekali.
    V základu má enyaq 19“ litá kola, my ale jezdíme na 20“. Nic to nemění na úžasném rejdu 9,3 metru. Auto je mnohem obratnější, než byste při jeho délce čekali.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Enyaq iV 80
    Škoda Enyaq iV 80| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Enyaq iV 80
    Škoda Enyaq iV 80| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • V zimě nabíjíme častěji.
    V zimě nabíjíme častěji.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Enyaq iV 80
    Škoda Enyaq iV 80| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Enyaq iV 80
    Škoda Enyaq iV 80| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Enyaq iV 80
    Škoda Enyaq iV 80| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Při krátkých jízdách, kdy je baterie studená, palubní počítač děsí, jako třeba na snímku: po nabití do 100 % ukázal dojezd 397 kilometrů, ale po ujetí pouhých čtyřiadvaceti po městě už jen 265 kilometrů – o sto třicet méně.
    Při krátkých jízdách, kdy je baterie studená, palubní počítač děsí, jako třeba na snímku: po nabití do 100 % ukázal dojezd 397 kilometrů, ale po ujetí pouhých čtyřiadvaceti po městě už jen 265 kilometrů – o sto třicet méně.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Při krátkých jízdách, kdy je baterie studená, palubní počítač děsí, jako třeba na snímku: po nabití do 100 % ukázal dojezd 397 kilometrů, ale po ujetí pouhých čtyřiadvaceti po městě už jen 265 kilometrů – o sto třicet méně.
    Při krátkých jízdách, kdy je baterie studená, palubní počítač děsí, jako třeba na snímku: po nabití do 100 % ukázal dojezd 397 kilometrů, ale po ujetí pouhých čtyřiadvaceti po městě už jen 265 kilometrů – o sto třicet méně.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Enyaq iV 80
    Škoda Enyaq iV 80| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Průměrná spotřeba elektrické energie
    Průměrná spotřeba elektrické energie| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Enyaq iV 80
Škoda Enyaq iV 80
Škoda Enyaq iV 80
Interiér je pojatý konzervativně, to je fajn. Zůstala i fyzická tlačítka pod obřím displejem, třeba ta pro volbu jízdních režimů. Kompromisem je prostřední, na snímku zapnutý Normal. Když se krátí dojezd, logika velí zmáčknout Eco zcela vlevo.
Škoda Enyaq iV 80
Rekuperaci pomáhá poloha B na voliči převodovky na středovém tunelu.
Škoda Enyaq iV 80
Škoda Enyaq iV 80
Škoda Enyaq iV 80
Škoda Enyaq iV 80
Na předních i zadních sedačkách nabízí enyaq spoustu místa. Vpředu se ve středovém tunelu ukrývá rozměrná přihrádka na věci.
Vzadu se pohodlně svezou tři lidé, tomu uprostřed jen může vadit větší zakončení středového tunelu.
Škoda Enyaq iV 80
Naše nejúspornější zimní jízda: 236 kilometrů v jednom stupni pod nulou jsme zvládli v průměru za 23,8 kWh...
... když na nás po sedmi kilometrech od startu vyskočí spotřeba 46,9 kWh, neděsíme se. Sledujeme dojezd.
Škoda Enyaq iV 80
Škoda Enyaq iV 80
Škoda Enyaq iV 80
Škoda Enyaq iV 80
Škoda Enyaq iV 80
Škoda Enyaq iV 80
Enyaq je ostře řezaný crossover, který ale jasně zapadá do modelové řady Škody. Využívá motivy českého křišťálu, typicky šestiúhelníková maska je zaslepená a za příplatek dokáže celá svítit. Na své dobrodružnější geny auto upozorňuje oplastováním spodní části karoserie a obrovskými koly.
Škoda Enyaq iV 80
Škoda Enyaq iV 80
Škoda Enyaq iV 80
Škoda Enyaq iV 80
Kufr není příliš hluboký a má nerovné boky, ale nabízí slušných 585 litrů. Sklopením sedaček se kapacita se zvýší na 1710 litrů.
Škoda Enyaq iV 80
Škoda Enyaq iV 80
Líbí se nám průvlak na lyže a velká přihrádka pod podlahou, kam se vejdou dva kabely.
Baterie se sice skrývá pod podlahou, ale i pod kapotou je těsno: elektronika, palubní nabíječka, tepelné čerpadlo, chladič, klasická 12V baterie, nádobky na kapaliny – zkrátka pořád dost.
Škoda Enyaq iV 80
Škoda Enyaq iV 80
V základu má enyaq 19“ litá kola, my ale jezdíme na 20“. Nic to nemění na úžasném rejdu 9,3 metru. Auto je mnohem obratnější, než byste při jeho délce čekali.
Škoda Enyaq iV 80
Škoda Enyaq iV 80
V zimě nabíjíme častěji.
Škoda Enyaq iV 80
Škoda Enyaq iV 80
Škoda Enyaq iV 80
Při krátkých jízdách, kdy je baterie studená, palubní počítač děsí, jako třeba na snímku: po nabití do 100 % ukázal dojezd 397 kilometrů, ale po ujetí pouhých čtyřiadvaceti po městě už jen 265 kilometrů – o sto třicet méně.
Při krátkých jízdách, kdy je baterie studená, palubní počítač děsí, jako třeba na snímku: po nabití do 100 % ukázal dojezd 397 kilometrů, ale po ujetí pouhých čtyřiadvaceti po městě už jen 265 kilometrů – o sto třicet méně.
Škoda Enyaq iV 80
Průměrná spotřeba elektrické energie