Duhový Volkswagen z roku 1989 měl jezdit za 3 litry na 100 kilometrů
2
/
16
Prohlédnout znovu
Duhový Volkswagen z roku 1989 měl jezdit za 3 litry na 100 kilometrů
Volkswagen Öko-Polo (1989)
|
polodriver.com
Volkswagen Öko-Polo (1989)
|
polodriver.com
Volkswagen Öko-Polo (1989)
|
autobild.de/Olaf Tamm
Volkswagen Öko-Polo (1989)
|
polodriver.com
Volkswagen Öko-Polo (1989)
|
autobild.de/Olaf Tamm
Volkswagen Öko-Polo (1989)
|
autobild.de/Olaf Tamm
Volkswagen Öko-Polo (1989)
|
polodriver.com
Volkswagen Öko-Polo (1989)
|
autobild.de/Olaf Tamm
Volkswagen Öko-Polo (1989)
|
autobild.de/Olaf Tamm
Volkswagen Öko-Polo (1989)
|
polodriver.com
Volkswagen Öko-Polo (1989)
|
autobild.de/Olaf Tamm
Volkswagen Öko-Polo (1989)
|
polodriver.com
Volkswagen Öko-Polo (1989)
|
polodriver.com
Volkswagen Öko-Polo (1989)
|
autobild.de/Olaf Tamm
Volkswagen Öko-Polo (1989)
|
polodriver.com
Volkswagen Öko-Polo (1989)
|
autobild.de/Olaf Tamm
Lancia Ypsilon už má i spalovák. Je mnohem levnější než elektromobil
Nový Renault Symbioz: Pořádné rodinné auto! Kufr má přes 620 litrů
Prodloužený Volkswagen Tiguan pro Čínu se skoro dotáhl na Škodu Kodiaq
Lamborghini Urus jako expediční vozidlo? Nechybí naviják ani kuchyňka!
Toyota prý pracuje na dalším ostrém hatchbacku. Zamíří do rallye i na silnice
Amerika za pět let zavede systém, který je v Evropě normou už roky