Duhový Volkswagen z roku 1989 měl jezdit za 3 litry na 100 kilometrů
3
/
16
Prohlédnout znovu
Duhový Volkswagen z roku 1989 měl jezdit za 3 litry na 100 kilometrů
Volkswagen Öko-Polo (1989)
|
polodriver.com
Volkswagen Öko-Polo (1989)
|
polodriver.com
Volkswagen Öko-Polo (1989)
|
autobild.de/Olaf Tamm
Volkswagen Öko-Polo (1989)
|
polodriver.com
Volkswagen Öko-Polo (1989)
|
autobild.de/Olaf Tamm
Volkswagen Öko-Polo (1989)
|
autobild.de/Olaf Tamm
Volkswagen Öko-Polo (1989)
|
polodriver.com
Volkswagen Öko-Polo (1989)
|
autobild.de/Olaf Tamm
Volkswagen Öko-Polo (1989)
|
autobild.de/Olaf Tamm
Volkswagen Öko-Polo (1989)
|
polodriver.com
Volkswagen Öko-Polo (1989)
|
autobild.de/Olaf Tamm
Volkswagen Öko-Polo (1989)
|
polodriver.com
Volkswagen Öko-Polo (1989)
|
polodriver.com
Volkswagen Öko-Polo (1989)
|
autobild.de/Olaf Tamm
Volkswagen Öko-Polo (1989)
|
polodriver.com
Volkswagen Öko-Polo (1989)
|
autobild.de/Olaf Tamm
Toyota Gazoo Racing údajně pracuje na dalším ostrém hatchbacku. Zamíří do rallye i na silnice
Amerika za pět let zavede systém, který je v Evropě normou už roky
Prodloužený Volkswagen Tiguan pro Čínu se skoro dotáhl na Škodu Kodiaq
TEST Audi SQ8 4.0 TFSI – Ve znamení kacířské myšlenky
TWR se vrací s restomodem XJS V12. Přes 600 koní v karbonu!
Šestikolka Toyota Land Cruiser odolá puškám a ujede až 2000 km na nádrž