Rozpočet Ředitelství silnic a dálnic se zvýší o šest miliard

1/25
Přehled fotografií
Zavřít
  • Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
    Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
    Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
    Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
    Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
    Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • 22. září 18.09 Pozitivní příklady lze na D1 spočítat na prstech jedné ruky. Jeden z nich zaznamenáváme na konci v samém fi nále naší trasy na 27,6. kilometru, kde na mostě zaníceně armuje celá skvadra.
    22. září 18.09 Pozitivní příklady lze na D1 spočítat na prstech jedné ruky. Jeden z nich zaznamenáváme na konci v samém fi nále naší trasy na 27,6. kilometru, kde na mostě zaníceně armuje celá skvadra.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
    Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
    Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
    Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
    Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
    Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
    Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
    Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
    Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
    Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
    Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
    Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
    Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
    Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • 22. září 15.02 Poslední námi analyzovanou částí je Velké Meziříčí- západ a Velké Meziříčí-východ na kilometrech 141 až 146, kterou obsluhuje Metrostav. Tady si dělníci stěžují, že je jich o víkendech na stavbě málo. Jedním z nich je tento muž na 143,6. kilometru.
    22. září 15.02 Poslední námi analyzovanou částí je Velké Meziříčí- západ a Velké Meziříčí-východ na kilometrech 141 až 146, kterou obsluhuje Metrostav. Tady si dělníci stěžují, že je jich o víkendech na stavbě málo. Jedním z nich je tento muž na 143,6. kilometru.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • 22. září 13.56 Předposlední úsek našich zastávek tvoří Velký Beranov-Měřín, kde funguje trojlístek firem Strabag, Eurovia CS a Metrostav. Míra zevlování je tu masivní. Kupříkladu na 125,3. km si pán práce absolutně nevšímá. Zato mačkání mobilu jej baví hodně.
    22. září 13.56 Předposlední úsek našich zastávek tvoří Velký Beranov-Měřín, kde funguje trojlístek firem Strabag, Eurovia CS a Metrostav. Míra zevlování je tu masivní. Kupříkladu na 125,3. km si pán práce absolutně nevšímá. Zato mačkání mobilu jej baví hodně.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
    Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
    Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
    Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
    Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
22. září 18.09 Pozitivní příklady lze na D1 spočítat na prstech jedné ruky. Jeden z nich zaznamenáváme na konci v samém fi nále naší trasy na 27,6. kilometru, kde na mostě zaníceně armuje celá skvadra.
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
22. září 15.02 Poslední námi analyzovanou částí je Velké Meziříčí- západ a Velké Meziříčí-východ na kilometrech 141 až 146, kterou obsluhuje Metrostav. Tady si dělníci stěžují, že je jich o víkendech na stavbě málo. Jedním z nich je tento muž na 143,6. kilometru.
22. září 13.56 Předposlední úsek našich zastávek tvoří Velký Beranov-Měřín, kde funguje trojlístek firem Strabag, Eurovia CS a Metrostav. Míra zevlování je tu masivní. Kupříkladu na 125,3. km si pán práce absolutně nevšímá. Zato mačkání mobilu jej baví hodně.
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje
Jak se na D1 o víkendech (ne)pracuje