Digitální přístroje lze přikoupit, k navigaci je dostanete automaticky.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Kratší, přesnější a tišší řazení než v ceedu přispívá k lepšímu pocitu z jízdy, což platí i pro sportovnější svezení|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Ryze dotykové ovládání nám moc nevoní.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Scala 1.0 TSI|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Scala 1.0 TSI|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Scala 1.0 TSI|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Scala 1.0 TSI|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Scala má velmi poddajný podvozek, takže se stejně jako ceed staví na tři, přes táhlé vlny pluje jako parník, ale nabízí lepší kompromis mezi komfortem a jistotou při svižném tempu. Sedmnáctipalcová kola bychom oželeli, na ostrých nerovnostech už dost kopou.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Scala 1.0 TSI|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Scala 1.0 TSI|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Scala 1.0 TSI|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Scala představuje motor 1.0 TSI v novém světle. Je výtečně utlumený, rozjíždí se s ním sametově a ani po vytočení nezní rušivě.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
U škodovky máte základní LED světla v ceně a Bi-LED za příplatek 19 000 Kč.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Scala 1.0 TSI|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Kamiq 1.0 TSI|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Kamiq 1.0 TSI|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Kamiq 1.0 TSI|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Kamiq 1.0 TSI|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Kamiq 1.0 TSI|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Kamiq 1.0 TSI|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Kamiq 1.0 TSI|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Kamiq 1.0 TSI|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Kamiq 1.0 TSI|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Kamiq 1.0 TSI|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Kamiq 1.0 TSI|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Kamiq 1.0 TSI|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Kamiq 1.0 TSI|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Kamiq 1.0 TSI|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
K nižší spotřebě přispívá i systém vypínání dvojice válců ACT. Ten pracuje neznatelně a změnu režimu odhalíte jen pohledem na palubní počítač.|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Každý karoq má ve standardu dvouzónovou automatickou klimatizaci.|
Zdroj: acz
Přesné řazení patří k dobrým škodováckým mravům.|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Karoq 1.5 TSI|
Zdroj: acz
Škodovácká patnáctistovka je jako Japonec kultivovaná a tichá. O 10 kW méně výkonu není znát, protože karoq je o 122 kg lehčí.|
Zdroj: acz