Škoda podpoří prodeje nových i ojetých aut, Restart nabídne zvýhodnění až 217.600 Kč
1
/
78
Prohlédnout znovu
Škoda podpoří prodeje nových i ojetých aut, Restart nabídne zvýhodnění až 217.600 Kč
Modelová řada Škoda Auto
|
Škoda
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Fabia
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Fabia
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Fabia
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Fabia
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Fabia
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Fabia
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Fabia
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Fabia
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Fabia
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Fabia
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Fabia
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Fabia
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Fabia
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Digitální přístroje lze přikoupit, k navigaci je dostanete automaticky.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kratší, přesnější a tišší řazení než v ceedu přispívá k lepšímu pocitu z jízdy, což platí i pro sportovnější svezení
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ryze dotykové ovládání nám moc nevoní.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Scala 1.0 TSI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Scala 1.0 TSI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Scala 1.0 TSI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Scala 1.0 TSI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Scala má velmi poddajný podvozek, takže se stejně jako ceed staví na tři, přes táhlé vlny pluje jako parník, ale nabízí lepší kompromis mezi komfortem a jistotou při svižném tempu. Sedmnáctipalcová kola bychom oželeli, na ostrých nerovnostech už dost kopou.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Scala 1.0 TSI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Scala 1.0 TSI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Scala 1.0 TSI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Scala představuje motor 1.0 TSI v novém světle. Je výtečně utlumený, rozjíždí se s ním sametově a ani po vytočení nezní rušivě.
|
Svět motorů/Petr Homolka
U škodovky máte základní LED světla v ceně a Bi-LED za příplatek 19 000 Kč.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Scala 1.0 TSI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Kamiq 1.0 TSI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Kamiq 1.0 TSI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Kamiq 1.0 TSI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Kamiq 1.0 TSI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Kamiq 1.0 TSI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Kamiq 1.0 TSI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Kamiq 1.0 TSI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Kamiq 1.0 TSI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Kamiq 1.0 TSI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Kamiq 1.0 TSI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Kamiq 1.0 TSI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Kamiq 1.0 TSI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Kamiq 1.0 TSI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Kamiq 1.0 TSI
|
Svět motorů/Petr Homolka
K nižší spotřebě přispívá i systém vypínání dvojice válců ACT. Ten pracuje neznatelně a změnu režimu odhalíte jen pohledem na palubní počítač.
|
acz
Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Každý karoq má ve standardu dvouzónovou automatickou klimatizaci.
|
acz
Přesné řazení patří k dobrým škodováckým mravům.
|
acz
Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Škodovácká patnáctistovka je jako Japonec kultivovaná a tichá. O 10 kW méně výkonu není znát, protože karoq je o 122 kg lehčí.
|
acz
Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Retrotest Audi Q7 3.0 TDI – Čekání se vyplatilo
Pohrobek Saabu má šanci. NEVS Emily GT se může vyrábět v Itálii
Nejlepší auta v historii WRC: Může je vůbec něco překonat?
Kia EV9 GT přijede v lednu 2025. Nabídne obrovský výkon a stovku zvládne za 4 sekundy
Ještě se nevyrábí, ale už jej lze řídit: Na PS5 přijíždí elektromobil od Sony
Mazda MX-30 R-EV a Mazda RX-8: Jediné wankely nové éry bok po boku