Elektromechanický posilovač řízení: Proč dnes převládá? A v čem se liší jeho typy?
2
/
12
Prohlédnout znovu
Elektromechanický posilovač řízení: Proč dnes převládá? A v čem se liší jeho typy?
Elektromechanický posilovač řízení: Proč dnes převládá? A v čem se liší jeho typy?
|
acz
Honda NSX v USA prodávaná pod značkou Acura byla prvním autem s elektromechanickým servořízením
|
acz
Posilovač řízení s elektromotorem na sloupku
|
acz
Škoda Superb 2. generace využívá systém se samostatným pastorkem
|
acz
Honda NSX je dones úžasným strojem
|
acz
Acura NSX
|
acz
Osově souměrný posilovač řízení v podání skupiny VW
|
acz
Posilovač řízení s pastorkem
|
acz
Blokové schéma posilovače řízení od firmy Bosch
|
acz
Posilovač řízení s elektromotorem na sloupku
|
acz
Posilovač řízení s pastorkem
|
acz
Osově souměrný posilovač řízení
|
acz
BMW uvádí plně automatickou spojku pro motorky: Zlepšuje akceleraci i stabilitu
Stellantis spalovací motory dobrovolně neodstřelí. Dokud tedy o ně bude zájem
Sprint v Miami vyhrál Max Verstappen. Ricciardo udržel čtvrté místo
Jak funguje pojištění závad: Stáří přeje pojištěným
Čtyřkolka pro adepty na Darwinovu cenu má V12, 1200 koní a rychlost až 400 km/h
Za volantem nového Lexusu UX 300h: Více koní a lákavá akční cena