Elektromechanický posilovač řízení: Proč dnes převládá? A v čem se liší jeho typy?
11
/
12
Prohlédnout znovu
Elektromechanický posilovač řízení: Proč dnes převládá? A v čem se liší jeho typy?
Elektromechanický posilovač řízení: Proč dnes převládá? A v čem se liší jeho typy?
|
acz
Honda NSX v USA prodávaná pod značkou Acura byla prvním autem s elektromechanickým servořízením
|
acz
Posilovač řízení s elektromotorem na sloupku
|
acz
Škoda Superb 2. generace využívá systém se samostatným pastorkem
|
acz
Honda NSX je dones úžasným strojem
|
acz
Acura NSX
|
acz
Osově souměrný posilovač řízení v podání skupiny VW
|
acz
Posilovač řízení s pastorkem
|
acz
Blokové schéma posilovače řízení od firmy Bosch
|
acz
Posilovač řízení s elektromotorem na sloupku
|
acz
Posilovač řízení s pastorkem
|
acz
Osově souměrný posilovač řízení
|
acz
Chystaná Honda Prelude by mohla mít pohonné ústrojí hybridního civicu
Online: Velká cena Miami 2024
Mnoho povyku pro nic? Z Tesly Cybertruck je stále kusovka
DMC uvádí tuning pro Lamborghini Revuelto: Za 9 milionů má karbon navíc
Velký test nealko piv prodávaných v Česku: Kvalita a roste!
Retrotest Renault Mégane Scenic 2,0 – Druhá zkušenost...