Elektromechanický posilovač řízení: Proč dnes převládá? A v čem se liší jeho typy?
9
/
12
Prohlédnout znovu
Elektromechanický posilovač řízení: Proč dnes převládá? A v čem se liší jeho typy?
Elektromechanický posilovač řízení: Proč dnes převládá? A v čem se liší jeho typy?
|
acz
Honda NSX v USA prodávaná pod značkou Acura byla prvním autem s elektromechanickým servořízením
|
acz
Posilovač řízení s elektromotorem na sloupku
|
acz
Škoda Superb 2. generace využívá systém se samostatným pastorkem
|
acz
Honda NSX je dones úžasným strojem
|
acz
Acura NSX
|
acz
Osově souměrný posilovač řízení v podání skupiny VW
|
acz
Posilovač řízení s pastorkem
|
acz
Blokové schéma posilovače řízení od firmy Bosch
|
acz
Posilovač řízení s elektromotorem na sloupku
|
acz
Posilovač řízení s pastorkem
|
acz
Osově souměrný posilovač řízení
|
acz
Tesla šokuje: Propouští všech 500 lidí starajících se o nabíječky
Cadillac couvá. Spalováky v roce 2030 prodávat nepřestane
Znáte RAM Rampage? Čtyřválec přijíždí ve speciální verzi Night Edition
Saleen se nedrží zkrátka. Mustang naladil na 800 koní, nechce za něj moc
Chystaná Honda Prelude by mohla mít pohonné ústrojí hybridního civicu
Pořád nevíte kam letos na dovolenou? Máme skvělý tip