Elektromechanický posilovač řízení: Proč dnes převládá? A v čem se liší jeho typy?
10
/
12
Přehled fotografií
Zavřít
Elektromechanický posilovač řízení: Proč dnes převládá? A v čem se liší jeho typy?
|
Zdroj: acz
Honda NSX v USA prodávaná pod značkou Acura byla prvním autem s elektromechanickým servořízením
|
Zdroj: acz
Posilovač řízení s elektromotorem na sloupku
|
Zdroj: acz
Škoda Superb 2. generace využívá systém se samostatným pastorkem
|
Zdroj: acz
Honda NSX je dones úžasným strojem
|
Zdroj: acz
Acura NSX
|
Zdroj: acz
Osově souměrný posilovač řízení v podání skupiny VW
|
Zdroj: acz
Posilovač řízení s pastorkem
|
Zdroj: acz
Blokové schéma posilovače řízení od firmy Bosch
|
Zdroj: acz
Posilovač řízení s elektromotorem na sloupku
|
Zdroj: acz
Posilovač řízení s pastorkem
|
Zdroj: acz
Osově souměrný posilovač řízení
|
Zdroj: acz
Zavřít