Harley-Davidson udělá z LiveWire samostatnou značku elektrických motorek
1
/
43
Prohlédnout znovu
Harley-Davidson udělá z LiveWire samostatnou značku elektrických motorek
Ilustrační foto
|
auto.cz
LiveWire
|
Harley-Davidson
Dotykový displej je přehledný a dobře čitelný, nabízí analogový nebo digitální tachometr a po spárování mobilu přes bluetooth ukazuje i navigaci. Kombinaci zobrazovaných údajů si můžete vybrat, kromě přednastavených jízdních režimů si můžete nadefi novat tři vlastní A, B a C.
|
Svět moorů/Jiří Káš
Harley-Davidson LiveWire
|
Svět moorů/Jiří Káš
Harley-Davidson LiveWire
|
Svět moorů/Jiří Káš
Harley-Davidson LiveWire
|
Svět moorů/Jiří Káš
Harley-Davidson LiveWire
|
Svět moorů/Jiří Káš
Harley-Davidson LiveWire
|
Svět moorů/Jiří Káš
Harley-Davidson LiveWire
|
Svět moorů/Jiří Káš
Harley-Davidson LiveWire
|
Svět moorů/Jiří Káš
dálniční stroj nejde, přesto má na levé straně řídítek tempomat. Vedle něj je joystick pro ovládání hudby, kterou si můžete ze spárovaného mobilu pouštět do helmy. Vpravo se přepínají jízdní režimy a brouzdá displejem.
|
Svět moorů/Jiří Káš
dálniční stroj nejde, přesto má na levé straně řídítek tempomat. Vedle něj je joystick pro ovládání hudby, kterou si můžete ze spárovaného mobilu pouštět do helmy. Vpravo se přepínají jízdní režimy a brouzdá displejem.
|
Svět moorů/Jiří Káš
Harley-Davidson LiveWire
|
Svět moorů/Jiří Káš
Harley-Davidson LiveWire
|
Svět moorů/Jiří Káš
Harley-Davidson LiveWire
|
Svět moorů/Jiří Káš
Harley-Davidson LiveWire
|
Svět moorů/Jiří Káš
Harley-Davidson LiveWire
|
Svět moorů/Jiří Káš
Harley-Davidson LiveWire
|
Svět moorů/Jiří Káš
Harley-Davidson LiveWire
|
Svět moorů/Jiří Káš
Jízda na elektrickém naháči není ani lepší, ani horší, ale jiná, plná nových zážitků. Sice nám chyběl akustický rozměr motorky, ale tichý svist při plynulém drtivém sprintu k maximálce 177 km/h má tak něco do sebe. Podvozek se celkově povedl.
|
Svět moorů/Jiří Káš
Harley-Davidson LiveWire
|
Svět moorů/Jiří Káš
Harley-Davidson LiveWire
|
Svět moorů/Jiří Káš
Harley-Davidson LiveWire
|
Svět moorů/Jiří Káš
Harley-Davidson LiveWire
|
Svět moorů/Jiří Káš
Harley-Davidson LiveWire
|
Svět moorů/Jiří Káš
Harley-Davidson LiveWire
|
Svět moorů/Jiří Káš
Harley-Davidson LiveWire
|
Svět moorů/Jiří Káš
Harley-Davidson LiveWire
|
Svět moorů/Jiří Káš
Harley-Davidson LiveWire
|
Svět moorů/Jiří Káš
Harley-Davidson LiveWire
|
Svět moorů/Jiří Káš
Harley-Davidson LiveWire
|
Svět moorů/Jiří Káš
Harley-Davidson LiveWire
|
Svět moorů/Jiří Káš
Elektrikář vsadil na značku Brembo a udělal dobře. Je to nejlépe brzdící harley, jaký jsme dosud řídili.
|
Svět moorů/Jiří Káš
Černý kvádr s žebry je vzduchem chlazený akumulátor s maximální kapacitou 15,5 kWh, z nichž se využívá 13,6 kWh. Stříbrný válec dole je kapalinou chlazený synchronní elektromotor s permanentním magnetem. Harley jej vyladil na 78 kW a 116 Nm, malé značky jako americké Zero nebo italská Energica nabízejí o dost víc.
|
Svět moorů/Jiří Káš
Jako správný harley má i model LiveWire sekundární pohon řemenem. Díky absenci výfuku je pěkně vidět.
|
Svět moorů/Jiří Káš
Harley-Davidson LiveWire
|
Svět moorů/Jiří Káš
Diodové osvětlení drží krok s futuristickým pojetím stroje.
|
Svět moorů/Jiří Káš
Diodové osvětlení drží krok s futuristickým pojetím stroje.
|
Svět moorů/Jiří Káš
Malá hranatá kapota kolem světla je jedním z mála retro odkazů
|
Svět moorů/Jiří Káš
Malá hranatá kapota kolem světla je jedním z mála retro odkazů
|
Svět moorů/Jiří Káš
Harley-Davidson LiveWire
|
Svět moorů/Jiří Káš
Spojka chybí, brzdy mají tradiční místo: přední na pravé ruce, zadní na pravé noze
|
Svět moorů/Jiří Káš
Harley-Davidson LiveWire
|
Svět moorů/Jiří Káš
Retrotest Audi Q7 3.0 TDI – Čekání se vyplatilo
Pohrobek Saabu má šanci. NEVS Emily GT se může vyrábět v Itálii
Nejlepší auta v historii WRC: Může je vůbec něco překonat?
Kia EV9 GT přijede v lednu 2025. Nabídne obrovský výkon a stovku zvládne za 4 sekundy
Ještě se nevyrábí, ale už jej lze řídit: Na PS5 přijíždí elektromobil od Sony
Mazda MX-30 R-EV a Mazda RX-8: Jediné wankely nové éry bok po boku