Další elektronástraha. Auta jako úložiště elektřiny. Vysají nám energii?

9/8
Přehled fotografií
Zavřít
  • Nissan Leaf
    Nissan Leaf| Zdroj: Svět motorů
  • Baterie je nejdražší součástí elektromobilu a pokles hodnoty pod únosnou mez je totální škodou. Její výměna navíc také není zrovna jednoduchá.
    Baterie je nejdražší součástí elektromobilu a pokles hodnoty pod únosnou mez je totální škodou. Její výměna navíc také není zrovna jednoduchá.| Zdroj: Svět motorů
  • Jeden z největších světových projektů využívajících V2G spustil Fiat v domovském Turíně. Nově vyrobené fiaty tam slouží jako úložiště energie.
    Jeden z největších světových projektů využívajících V2G spustil Fiat v domovském Turíně. Nově vyrobené fiaty tam slouží jako úložiště energie.| Zdroj: Svět motorů
  • Nabíjecí stanice ČEZ
    Nabíjecí stanice ČEZ| Zdroj: Svět motorů
  • Existuje i alternativní způsob, jak využít baterie elektromobilů k vyrovnávání rozvodných sítí. Počítá ale s vysloužilými bateriemi, jejichž kapacita již klesla pod oněch 70 % použitelných ve vozech, stále ale dokážou posloužit jako stacionární uložiště, jako to například dělá na předchozí straně zobrazené BMW.
    Existuje i alternativní způsob, jak využít baterie elektromobilů k vyrovnávání rozvodných sítí. Počítá ale s vysloužilými bateriemi, jejichž kapacita již klesla pod oněch 70 % použitelných ve vozech, stále ale dokážou posloužit jako stacionární uložiště, jako to například dělá na předchozí straně zobrazené BMW.| Zdroj: Svět motorů
  • Technologie V2H
    Technologie V2H| Zdroj: Svět motorů
  • Využití technologie V2G si kromě chytrých elektroměrů vyžádá i obousměrné wallboxy, schopné dodávat energii do sítě. V prodeji už jich je spousta.
    Využití technologie V2G si kromě chytrých elektroměrů vyžádá i obousměrné wallboxy, schopné dodávat energii do sítě. V prodeji už jich je spousta.| Zdroj: Svět motorů
  • Ztráty při nabíjení
    Ztráty při nabíjení| Zdroj: Svět motorů
Nissan Leaf
Baterie je nejdražší součástí elektromobilu a pokles hodnoty pod únosnou mez je totální škodou. Její výměna navíc také není zrovna jednoduchá.
Jeden z největších světových projektů využívajících V2G spustil Fiat v domovském Turíně. Nově vyrobené fiaty tam slouží jako úložiště energie.
Nabíjecí stanice ČEZ
Existuje i alternativní způsob, jak využít baterie elektromobilů k vyrovnávání rozvodných sítí. Počítá ale s vysloužilými bateriemi, jejichž kapacita již klesla pod oněch 70 % použitelných ve vozech, stále ale dokážou posloužit jako stacionární uložiště, jako to například dělá na předchozí straně zobrazené BMW.
Technologie V2H
Využití technologie V2G si kromě chytrých elektroměrů vyžádá i obousměrné wallboxy, schopné dodávat energii do sítě. V prodeji už jich je spousta.
Ztráty při nabíjení