Evo 5 1.5 Turbo vs. MG ZS 1.5 DVVT – Potká se Ital s Britem...

37/99
Přehled fotografií
Zavřít
  • Evo 5 1.5 Turbo vs. MG ZS 1.5 DVVT
    Evo 5 1.5 Turbo vs. MG ZS 1.5 DVVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Evo 5 1.5 Turbo vs. MG ZS 1.5 DVVT
    Evo 5 1.5 Turbo vs. MG ZS 1.5 DVVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Evo 5 1.5 Turbo vs. MG ZS 1.5 DVVT
    Evo 5 1.5 Turbo vs. MG ZS 1.5 DVVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Evo 5 1.5 Turbo vs. MG ZS 1.5 DVVT
    Evo 5 1.5 Turbo vs. MG ZS 1.5 DVVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Evo 5 1.5 Turbo vs. MG ZS 1.5 DVVT
    Evo 5 1.5 Turbo vs. MG ZS 1.5 DVVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Evo 5 1.5 Turbo vs. MG ZS 1.5 DVVT
    Evo 5 1.5 Turbo vs. MG ZS 1.5 DVVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Evo 5 1.5 Turbo vs. MG ZS 1.5 DVVT
    Evo 5 1.5 Turbo vs. MG ZS 1.5 DVVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Evo 5 1.5 Turbo vs. MG ZS 1.5 DVVT
    Evo 5 1.5 Turbo vs. MG ZS 1.5 DVVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Evo 5 1.5 Turbo vs. MG ZS 1.5 DVVT
    Evo 5 1.5 Turbo vs. MG ZS 1.5 DVVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Přístrojový štít je jednoduchá kombinace analogových budíků s monochromatickým displejem, který se ovládá postaru kolíky.
    Přístrojový štít je jednoduchá kombinace analogových budíků s monochromatickým displejem, který se ovládá postaru kolíky.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Evo 5 1.5 Turbo
    Evo 5 1.5 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Evo 5 1.5 Turbo
    Evo 5 1.5 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Evo 5 1.5 Turbo
    Evo 5 1.5 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Evo 5 1.5 TurboNa první pohled působí evo lacině, zejména volant se stříbrným kusem plastu, který se na slunku nepříjemně leskne. Zpracování je průměrné, ale není vyloženě špatné. Příjemná je však ergonomie, čemuž pomáhají i fyzické ovladače.
    Evo 5 1.5 TurboNa první pohled působí evo lacině, zejména volant se stříbrným kusem plastu, který se na slunku nepříjemně leskne. Zpracování je průměrné, ale není vyloženě špatné. Příjemná je však ergonomie, čemuž pomáhají i fyzické ovladače.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Evo 5 1.5 Turbo
    Evo 5 1.5 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Multimediální systém funguje obstojně, moc toho neumí, takže není důvod na něj častěji sahat.
    Multimediální systém funguje obstojně, moc toho neumí, takže není důvod na něj častěji sahat.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Evo 5 1.5 Turbo
    Evo 5 1.5 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Evo 5 1.5 Turbo
    Evo 5 1.5 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Zlepšit chce převodovka, která má občas problém zapadnout do svých drah.
    Zlepšit chce převodovka, která má občas problém zapadnout do svých drah.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Evo 5 1.5 Turbo
    Evo 5 1.5 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Evo 5 1.5 Turbo
    Evo 5 1.5 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Evo 5 1.5 Turbo
    Evo 5 1.5 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Evo 5 1.5 Turbo
    Evo 5 1.5 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Evo 5 1.5 Turbo
    Evo 5 1.5 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Evo 5 1.5 Turbo
    Evo 5 1.5 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Evo 5 1.5 Turbo
    Evo 5 1.5 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Evo 5 1.5 Turbo
    Evo 5 1.5 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • V evu máme vepředu dostatek místa v každém směru a nohy nám neomezuje příliš široký tunel.
    V evu máme vepředu dostatek místa v každém směru a nohy nám neomezuje příliš široký tunel.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Vzadu platí to samé a vešel by se sem i třetí pasažér uprostřed. Chybí nám jen středová loketní opěrka vzadu. Ve standardu má auto malé otvíratelné střešní okno.
    Vzadu platí to samé a vešel by se sem i třetí pasažér uprostřed. Chybí nám jen středová loketní opěrka vzadu. Ve standardu má auto malé otvíratelné střešní okno.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Evo 5 1.5 Turbo
    Evo 5 1.5 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Evo 5 1.5 Turbo
    Evo 5 1.5 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Evo 5 1.5 Turbo
    Evo 5 1.5 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Evo 5 1.5 Turbo
    Evo 5 1.5 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Evo 5 1.5 Turbo
    Evo 5 1.5 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Evo 5 1.5 Turbo
    Evo 5 1.5 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Evo 5 1.5 Turbo
    Evo 5 1.5 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Evo 5 1.5 Turbo
    Evo 5 1.5 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Karoserie se dost naklání a stabilizace se snaží řidiči pomáhat až moc, přesto se mezi kužely dokážeme proplést i při rychlostech kolem 75 km/h, čemuž zde pomáhá o něco přesnější řízení než v MG
    Karoserie se dost naklání a stabilizace se snaží řidiči pomáhat až moc, přesto se mezi kužely dokážeme proplést i při rychlostech kolem 75 km/h, čemuž zde pomáhá o něco přesnější řízení než v MG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Pneumatiky v testu: Matador Nordicca 215/50 R17
    Pneumatiky v testu: Matador Nordicca 215/50 R17| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Evo 5 1.5 Turbo
    Evo 5 1.5 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Evo 5 1.5 Turbo
    Evo 5 1.5 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Evo 5 1.5 Turbo
    Evo 5 1.5 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Evo 5 1.5 Turbo
    Evo 5 1.5 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Evo 5 1.5 Turbo
    Evo 5 1.5 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Evo 5 1.5 Turbo
    Evo 5 1.5 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Evo 5 1.5 Turbo
    Evo 5 1.5 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Evo 5 1.5 Turbo
    Evo 5 1.5 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Ačkoliv je tabulkový údaj menší, dle našich naměřených rozměrů je kufr eva velmi podobný tomu v MG.
    Ačkoliv je tabulkový údaj menší, dle našich naměřených rozměrů je kufr eva velmi podobný tomu v MG.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Navíc může mít pod podlahou rezervu, což MG neumí ani za příplatek.
    Navíc může mít pod podlahou rezervu, což MG neumí ani za příplatek.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Motor eva je už starší, a nemá proto moderní finty vylepšující spotřebu. Nabídne ale velmi slušnou dynamiku a spotřeba je přesto lepší než třeba u vozů SsangYong.
    Motor eva je už starší, a nemá proto moderní finty vylepšující spotřebu. Nabídne ale velmi slušnou dynamiku a spotřeba je přesto lepší než třeba u vozů SsangYong.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Evo 5 1.5 Turbo
    Evo 5 1.5 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Evo 5 1.5 Turbo
    Evo 5 1.5 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Evo 5 1.5 Turbo
    Evo 5 1.5 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Evo 5 1.5 Turbo
    Evo 5 1.5 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Evo 5 1.5 Turbo
    Evo 5 1.5 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Oba vozy mají v základu světlomety LED, u obou jsme s jejich světelným výkonem spokojeni. Pouze MG umí přepínat automaticky.
    Oba vozy mají v základu světlomety LED, u obou jsme s jejich světelným výkonem spokojeni. Pouze MG umí přepínat automaticky.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Oba vozy mají v základu litá kola o velikosti 17", jiná v nabídce ani nejsou
    Oba vozy mají v základu litá kola o velikosti 17", jiná v nabídce ani nejsou| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Evo 5 1.5 Turbo
    Evo 5 1.5 Turbo| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG ZS 1.5 DVVT
    MG ZS 1.5 DVVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG ZS 1.5 DVVT
    MG ZS 1.5 DVVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Přístrojový štít je v druhé výbavě celý digitální, základ má podobnou sestavu jako evo.
    Přístrojový štít je v druhé výbavě celý digitální, základ má podobnou sestavu jako evo.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG ZS 1.5 DVVT
    MG ZS 1.5 DVVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Vedle eva, ale i na poměry levných vozů této kategorie působí MG jasně hodnotněji a moderněji, lepší je i zpracování a materiály.
    Vedle eva, ale i na poměry levných vozů této kategorie působí MG jasně hodnotněji a moderněji, lepší je i zpracování a materiály.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG ZS 1.5 DVVT
    MG ZS 1.5 DVVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Lepší než v evu je řazení, které je přesné a hezky zapadá do svých drah.
    Lepší než v evu je řazení, které je přesné a hezky zapadá do svých drah.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Multimediální systém je už docela rychlý a slušně reaguje na dotyk. Klimatizace je vždy jen manuální.
    Multimediální systém je už docela rychlý a slušně reaguje na dotyk. Klimatizace je vždy jen manuální.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG ZS 1.5 DVVT
    MG ZS 1.5 DVVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG ZS 1.5 DVVT
    MG ZS 1.5 DVVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG ZS 1.5 DVVT
    MG ZS 1.5 DVVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG ZS 1.5 DVVT
    MG ZS 1.5 DVVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG ZS 1.5 DVVT
    MG ZS 1.5 DVVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG ZS 1.5 DVVT
    MG ZS 1.5 DVVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG ZS 1.5 DVVT
    MG ZS 1.5 DVVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG ZS 1.5 DVVT
    MG ZS 1.5 DVVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG ZS 1.5 DVVT
    MG ZS 1.5 DVVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG ZS 1.5 DVVT
    MG ZS 1.5 DVVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG ZS 1.5 DVVT
    MG ZS 1.5 DVVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Prostornost MG je velmi podobná, i vepředu se posadíme pohodlně bez omezení.
    Prostornost MG je velmi podobná, i vepředu se posadíme pohodlně bez omezení.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • O pár centimetrů méně tu máme sice v každém směru, to ale poznají až opravdoví dlouháni. I zde chybí středová loketní opěrka vzadu.
    O pár centimetrů méně tu máme sice v každém směru, to ale poznají až opravdoví dlouháni. I zde chybí středová loketní opěrka vzadu.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG ZS 1.5 DVVT
    MG ZS 1.5 DVVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG ZS 1.5 DVVT
    MG ZS 1.5 DVVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG ZS 1.5 DVVT
    MG ZS 1.5 DVVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG ZS 1.5 DVVT
    MG ZS 1.5 DVVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Také MG se dost naklání a stabilizační systémy se hodně snaží, auto nakonec projede i při rychlostech kolem 75 km/h
    Také MG se dost naklání a stabilizační systémy se hodně snaží, auto nakonec projede i při rychlostech kolem 75 km/h| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Pneumatiky v testu: Maxxis Bravo HP 215/55 R17
    Pneumatiky v testu: Maxxis Bravo HP 215/55 R17| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG ZS 1.5 DVVT
    MG ZS 1.5 DVVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG ZS 1.5 DVVT
    MG ZS 1.5 DVVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG ZS 1.5 DVVT
    MG ZS 1.5 DVVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG ZS 1.5 DVVT
    MG ZS 1.5 DVVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG ZS 1.5 DVVT
    MG ZS 1.5 DVVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Objem kufru 448 litrů je pro potřeby běžných zákazníků dostačující a řadí MG ZS mezi špičku městských crossoverů. K úplné spokojenosti nám v něm ale chybějí háčky či kotevní očka pro uchycení nákladu nebo 12V zásuvka.
    Objem kufru 448 litrů je pro potřeby běžných zákazníků dostačující a řadí MG ZS mezi špičku městských crossoverů. K úplné spokojenosti nám v něm ale chybějí háčky či kotevní očka pro uchycení nákladu nebo 12V zásuvka.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG ZS 1.5 DVVT
    MG ZS 1.5 DVVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Také podběhy až příliš zasahují do prostoru. Standardem je dvojitá podlaha.
    Také podběhy až příliš zasahují do prostoru. Standardem je dvojitá podlaha.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Zážehová atmosférická patnáctistovka je už také konstrukčně starší a má o trochu horší kultivovanost, pro základní potřeby ale postačuje.
    Zážehová atmosférická patnáctistovka je už také konstrukčně starší a má o trochu horší kultivovanost, pro základní potřeby ale postačuje.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG ZS 1.5 DVVT
    MG ZS 1.5 DVVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Oba vozy mají v základu světlomety LED, u obou jsme s jejich světelným výkonem spokojeni. Pouze MG umí přepínat automaticky.
    Oba vozy mají v základu světlomety LED, u obou jsme s jejich světelným výkonem spokojeni. Pouze MG umí přepínat automaticky.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Oba vozy mají v základu litá kola o velikosti 17", jiná v nabídce ani nejsou
    Oba vozy mají v základu litá kola o velikosti 17", jiná v nabídce ani nejsou| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG ZS 1.5 DVVT
    MG ZS 1.5 DVVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • MG ZS 1.5 DVVT
    MG ZS 1.5 DVVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Evo 5 1.5 Turbo vs. MG ZS 1.5 DVVT
Evo 5 1.5 Turbo vs. MG ZS 1.5 DVVT
Evo 5 1.5 Turbo vs. MG ZS 1.5 DVVT
Evo 5 1.5 Turbo vs. MG ZS 1.5 DVVT
Evo 5 1.5 Turbo vs. MG ZS 1.5 DVVT
Evo 5 1.5 Turbo vs. MG ZS 1.5 DVVT
Evo 5 1.5 Turbo vs. MG ZS 1.5 DVVT
Evo 5 1.5 Turbo vs. MG ZS 1.5 DVVT
Evo 5 1.5 Turbo vs. MG ZS 1.5 DVVT
Přístrojový štít je jednoduchá kombinace analogových budíků s monochromatickým displejem, který se ovládá postaru kolíky.
Evo 5 1.5 Turbo
Evo 5 1.5 Turbo
Evo 5 1.5 Turbo
Evo 5 1.5 TurboNa první pohled působí evo lacině, zejména volant se stříbrným kusem plastu, který se na slunku nepříjemně leskne. Zpracování je průměrné, ale není vyloženě špatné. Příjemná je však ergonomie, čemuž pomáhají i fyzické ovladače.
Evo 5 1.5 Turbo
Multimediální systém funguje obstojně, moc toho neumí, takže není důvod na něj častěji sahat.
Evo 5 1.5 Turbo
Evo 5 1.5 Turbo
Zlepšit chce převodovka, která má občas problém zapadnout do svých drah.
Evo 5 1.5 Turbo
Evo 5 1.5 Turbo
Evo 5 1.5 Turbo
Evo 5 1.5 Turbo
Evo 5 1.5 Turbo
Evo 5 1.5 Turbo
Evo 5 1.5 Turbo
Evo 5 1.5 Turbo
V evu máme vepředu dostatek místa v každém směru a nohy nám neomezuje příliš široký tunel.
Vzadu platí to samé a vešel by se sem i třetí pasažér uprostřed. Chybí nám jen středová loketní opěrka vzadu. Ve standardu má auto malé otvíratelné střešní okno.
Evo 5 1.5 Turbo
Evo 5 1.5 Turbo
Evo 5 1.5 Turbo
Evo 5 1.5 Turbo
Evo 5 1.5 Turbo
Evo 5 1.5 Turbo
Evo 5 1.5 Turbo
Evo 5 1.5 Turbo
Karoserie se dost naklání a stabilizace se snaží řidiči pomáhat až moc, přesto se mezi kužely dokážeme proplést i při rychlostech kolem 75 km/h, čemuž zde pomáhá o něco přesnější řízení než v MG
Pneumatiky v testu: Matador Nordicca 215/50 R17
Evo 5 1.5 Turbo
Evo 5 1.5 Turbo
Evo 5 1.5 Turbo
Evo 5 1.5 Turbo
Evo 5 1.5 Turbo
Evo 5 1.5 Turbo
Evo 5 1.5 Turbo
Evo 5 1.5 Turbo
Ačkoliv je tabulkový údaj menší, dle našich naměřených rozměrů je kufr eva velmi podobný tomu v MG.
Navíc může mít pod podlahou rezervu, což MG neumí ani za příplatek.
Motor eva je už starší, a nemá proto moderní finty vylepšující spotřebu. Nabídne ale velmi slušnou dynamiku a spotřeba je přesto lepší než třeba u vozů SsangYong.
Evo 5 1.5 Turbo
Evo 5 1.5 Turbo
Evo 5 1.5 Turbo
Evo 5 1.5 Turbo
Evo 5 1.5 Turbo
Oba vozy mají v základu světlomety LED, u obou jsme s jejich světelným výkonem spokojeni. Pouze MG umí přepínat automaticky.
Oba vozy mají v základu litá kola o velikosti 17", jiná v nabídce ani nejsou
Evo 5 1.5 Turbo
MG ZS 1.5 DVVT
MG ZS 1.5 DVVT
Přístrojový štít je v druhé výbavě celý digitální, základ má podobnou sestavu jako evo.
MG ZS 1.5 DVVT
Vedle eva, ale i na poměry levných vozů této kategorie působí MG jasně hodnotněji a moderněji, lepší je i zpracování a materiály.
MG ZS 1.5 DVVT
Lepší než v evu je řazení, které je přesné a hezky zapadá do svých drah.
Multimediální systém je už docela rychlý a slušně reaguje na dotyk. Klimatizace je vždy jen manuální.
MG ZS 1.5 DVVT
MG ZS 1.5 DVVT
MG ZS 1.5 DVVT
MG ZS 1.5 DVVT
MG ZS 1.5 DVVT
MG ZS 1.5 DVVT
MG ZS 1.5 DVVT
MG ZS 1.5 DVVT
MG ZS 1.5 DVVT
MG ZS 1.5 DVVT
MG ZS 1.5 DVVT
Prostornost MG je velmi podobná, i vepředu se posadíme pohodlně bez omezení.
O pár centimetrů méně tu máme sice v každém směru, to ale poznají až opravdoví dlouháni. I zde chybí středová loketní opěrka vzadu.
MG ZS 1.5 DVVT
MG ZS 1.5 DVVT
MG ZS 1.5 DVVT
MG ZS 1.5 DVVT
Také MG se dost naklání a stabilizační systémy se hodně snaží, auto nakonec projede i při rychlostech kolem 75 km/h
Pneumatiky v testu: Maxxis Bravo HP 215/55 R17
MG ZS 1.5 DVVT
MG ZS 1.5 DVVT
MG ZS 1.5 DVVT
MG ZS 1.5 DVVT
MG ZS 1.5 DVVT
Objem kufru 448 litrů je pro potřeby běžných zákazníků dostačující a řadí MG ZS mezi špičku městských crossoverů. K úplné spokojenosti nám v něm ale chybějí háčky či kotevní očka pro uchycení nákladu nebo 12V zásuvka.
MG ZS 1.5 DVVT
Také podběhy až příliš zasahují do prostoru. Standardem je dvojitá podlaha.
Zážehová atmosférická patnáctistovka je už také konstrukčně starší a má o trochu horší kultivovanost, pro základní potřeby ale postačuje.
MG ZS 1.5 DVVT
Oba vozy mají v základu světlomety LED, u obou jsme s jejich světelným výkonem spokojeni. Pouze MG umí přepínat automaticky.
Oba vozy mají v základu litá kola o velikosti 17", jiná v nabídce ani nejsou
MG ZS 1.5 DVVT
MG ZS 1.5 DVVT