Exkluzivní rozhovor s motocyklovou legendou Mickem Doohanem: Rychlost není problém!

3/9
Zavřít
  • Exkluzivní rozhovor s motocyklovou legendou Mickem Doohanem: Rychlost není problém!
    Exkluzivní rozhovor s motocyklovou legendou Mickem Doohanem: Rychlost není problém!| Zdroj: acz
  • Mick Doohan
    Mick Doohan| Zdroj: acz
  • Mick Doohan
    Mick Doohan| Zdroj: acz
  • V dobách největší slávy, kdy získával tituly mistra světa
    V dobách největší slávy, kdy získával tituly mistra světa| Zdroj: acz
  • V Brně 1996 prohrál o 0,002 sekundy. Je to nejtěsnější finiš v dějinách MS.
    V Brně 1996 prohrál o 0,002 sekundy. Je to nejtěsnější finiš v dějinách MS.| Zdroj: acz
  • Jeho australský krajan Jeremy Burgess (vlevo) pracoval jako šéf týmu a postupem času se z něj stal uznávaný závodní inženýr
    Jeho australský krajan Jeremy Burgess (vlevo) pracoval jako šéf týmu a postupem času se z něj stal uznávaný závodní inženýr| Zdroj: acz
  • Občas neodolá a na přání organizátorů šampionátu vezme do ruky televizní mikrofon a promluví třeba s Valentinem Rossim
    Občas neodolá a na přání organizátorů šampionátu vezme do ruky televizní mikrofon a promluví třeba s Valentinem Rossim| Zdroj: acz
  • Se synem Jackem (dnes je mu patnáct let) ještě v době, kdy jezdil motokáry
    Se synem Jackem (dnes je mu patnáct let) ještě v době, kdy jezdil motokáry| Zdroj: acz
  • Jack Doohan
    Jack Doohan| Zdroj: acz
Exkluzivní rozhovor s motocyklovou legendou Mickem Doohanem: Rychlost není problém!
Mick Doohan
Mick Doohan
V dobách největší slávy, kdy získával tituly mistra světa
V Brně 1996 prohrál o 0,002 sekundy. Je to nejtěsnější finiš v dějinách MS.
Jeho australský krajan Jeremy Burgess (vlevo) pracoval jako šéf týmu a postupem času se z něj stal uznávaný závodní inženýr
Občas neodolá a na přání organizátorů šampionátu vezme do ruky televizní mikrofon a promluví třeba s Valentinem Rossim
Se synem Jackem (dnes je mu patnáct let) ještě v době, kdy jezdil motokáry
Jack Doohan