Fiat Fiorino Van 1.3 Multijet SX: Osm tisíc (dlouhodobý test 3. část)

9/8
Zavřít
  • Fiat Fiorino Van 1.3 Multijet SX: Osm tisíc (dlouhodobý test 3. část)
    Fiat Fiorino Van 1.3 Multijet SX: Osm tisíc (dlouhodobý test 3. část)| Zdroj: acz
  • Fiat Fiorino Van 1.3 Multijet SX
    Fiat Fiorino Van 1.3 Multijet SX| Zdroj: acz
  • Ovládání rádio a telefonu na volantu se nám nesmírně hodilo
    Ovládání rádio a telefonu na volantu se nám nesmírně hodilo| Zdroj: acz
  • Ovládání rádio a telefonu na volantu se nám nesmírně hodilo
    Ovládání rádio a telefonu na volantu se nám nesmírně hodilo| Zdroj: acz
  • malém autě se nachází velká schránka před spolujezdcem
    malém autě se nachází velká schránka před spolujezdcem| Zdroj: acz
  • Fiat Fiorino Van 1.3 Multijet SX
    Fiat Fiorino Van 1.3 Multijet SX| Zdroj: acz
  • Fiorino má palivový filtr skvěle přístupný a vyhřívaný, takže hluboké mrazy nezpůsobí krystalizaci parafinů v naftě a zacpání čističe
    Fiorino má palivový filtr skvěle přístupný a vyhřívaný, takže hluboké mrazy nezpůsobí krystalizaci parafinů v naftě a zacpání čističe| Zdroj: acz
  • Odjištění kapoty motoru je víc než názorné
    Odjištění kapoty motoru je víc než názorné| Zdroj: acz
Fiat Fiorino Van 1.3 Multijet SX: Osm tisíc (dlouhodobý test 3. část)
Fiat Fiorino Van 1.3 Multijet SX
Ovládání rádio a telefonu na volantu se nám nesmírně hodilo
Ovládání rádio a telefonu na volantu se nám nesmírně hodilo
malém autě se nachází velká schránka před spolujezdcem
Fiat Fiorino Van 1.3 Multijet SX
Fiorino má palivový filtr skvěle přístupný a vyhřívaný, takže hluboké mrazy nezpůsobí krystalizaci parafinů v naftě a zacpání čističe
Odjištění kapoty motoru je víc než názorné