Fiat Fiorino Van 1.3 Multijet SX: Třináct tisíc (dlouhodobý test 5. část)
1
/
18
Prohlédnout znovu
Fiat Fiorino Van 1.3 Multijet SX: Třináct tisíc (dlouhodobý test 5. část)
Fiat Fiorino Van 1.3 Multijet SX: Třináct tisíc (dlouhodobý test 5. část)
|
acz
Fiat Fiorino Van 1.3 Multijet SX
|
acz
Systém Start-stop jsme raději vypínali, protože podle našich měření ušetřil deci, dvě, ale hodně zatěžoval motor častými starty
|
acz
Fiat Fiorino Van 1.3 Multijet SX
|
acz
Fiat Fiorino Van 1.3 Multijet SX
|
acz
Fiat Fiorino Van 1.3 Multijet SX
|
acz
Fiat Fiorino Van 1.3 Multijet SX
|
acz
Vpravo od madla parkovací brzdy se nacházely dva výstupy elektřiny a USB konektoru
|
acz
Fiat Fiorino Van 1.3 Multijet SX
|
acz
Pod posuvné sedadlo spolujezdce se vešla povinná výbava, která tak byla hned po ruce
|
acz
Fiat Fiorino Van 1.3 Multijet SX
|
acz
Fiat Fiorino Van 1.3 Multijet SX
|
acz
Fiat Fiorino Van 1.3 Multijet SX
|
acz
Fiat Fiorino Van 1.3 Multijet SX
|
acz
Fiat Fiorino Van 1.3 Multijet SX
|
acz
Fiorino může díky celkové výšce 1,72 m do všech podzemních garáží
|
acz
Fiat Fiorino Van 1.3 Multijet SX
|
acz
Fiat Fiorino Van 1.3 Multijet SX
|
acz
TEST Škoda Enyaq Coupé 85x Laurin & Klement – Třešnička na dortu
Video: Jak vyměnit stěrače u nového mercedesu? Dostat se k servisní poloze není tak snadné
Ford Focus to má definitivně spočítané, ačkoliv elektromobily tolik netáhnou
Škoda za skoro dva miliony, veliké Mini a Lucie Borhyová. Sledujte Svět motorů TV!
Takto vypadá nejtěsnější finiš v historii NASCAR. Rozhodla 0,001 sekundy
Nové pojistné podvody: Šejdíři falšují poškození aut ve photoshopu