Fiat Fiorino Van 1.3 Multijet SX: Třináct tisíc (dlouhodobý test 5. část)
7
/
18
Prohlédnout znovu
Fiat Fiorino Van 1.3 Multijet SX: Třináct tisíc (dlouhodobý test 5. část)
Fiat Fiorino Van 1.3 Multijet SX: Třináct tisíc (dlouhodobý test 5. část)
|
acz
Fiat Fiorino Van 1.3 Multijet SX
|
acz
Systém Start-stop jsme raději vypínali, protože podle našich měření ušetřil deci, dvě, ale hodně zatěžoval motor častými starty
|
acz
Fiat Fiorino Van 1.3 Multijet SX
|
acz
Fiat Fiorino Van 1.3 Multijet SX
|
acz
Fiat Fiorino Van 1.3 Multijet SX
|
acz
Fiat Fiorino Van 1.3 Multijet SX
|
acz
Vpravo od madla parkovací brzdy se nacházely dva výstupy elektřiny a USB konektoru
|
acz
Fiat Fiorino Van 1.3 Multijet SX
|
acz
Pod posuvné sedadlo spolujezdce se vešla povinná výbava, která tak byla hned po ruce
|
acz
Fiat Fiorino Van 1.3 Multijet SX
|
acz
Fiat Fiorino Van 1.3 Multijet SX
|
acz
Fiat Fiorino Van 1.3 Multijet SX
|
acz
Fiat Fiorino Van 1.3 Multijet SX
|
acz
Fiat Fiorino Van 1.3 Multijet SX
|
acz
Fiorino může díky celkové výšce 1,72 m do všech podzemních garáží
|
acz
Fiat Fiorino Van 1.3 Multijet SX
|
acz
Fiat Fiorino Van 1.3 Multijet SX
|
acz
Řídili jsme Lynk & Co 01: Jak jezdí čínské volvo na českých silnicích?
Rady před koupí Mazdy MX-6: Vzácnost, na které nevyděláte
Jarní servisní péče pro vozy z koncernu Volkswagen za zvýhodněné ceny
BYD Dolphin byl v Česku a my ho vyzkoušeli. Levný není, ale překvapil
Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem
Nissan podporuje i bourá trend SUV. Představil i dva nové sedany