Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi vs. Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI – Mládí má zelenou
76
/
94
Prohlédnout znovu
Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi vs. Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI – Mládí má zelenou
Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi vs. Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI – Mládí má zelenou
|
acz
Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi vs. Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
|
acz
Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi vs. Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
|
acz
Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi vs. Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
|
acz
Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi vs. Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
|
acz
Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi vs. Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
|
acz
Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi vs. Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
|
acz
Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi vs. Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
|
acz
Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi vs. Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
|
acz
Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi vs. Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
|
acz
Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi vs. Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
|
acz
Velký barevný displej palubního počítače v přístrojích má testovaný ford ve standardu, stejně jako multimediální systém s navigací
|
acz
Na stylu palubní desky je znát, že mondeo se světu představilo již před pěti lety. Ergonomicky mu však není co vytknout – snad jen to, že obrazovka není blíže zornému poli řidiče.
|
acz
Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi
|
acz
Příznivý vliv na spotřebu mají zřejmě i delší převody.
|
acz
Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi
|
acz
Velký barevný displej palubního počítače v přístrojích má testovaný ford ve standardu, stejně jako multimediální systém s navigací
|
acz
Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi
|
acz
Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi
|
acz
Mondeo nabídne velkou schránku před spolujezdcem
|
acz
Z boku přístupná přihrádka ve středovém tunelu
|
acz
Velký úložný box mezi sedadly se dvěma vstupy USB pro dobíjení mobilních telefonů
|
acz
Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi
|
acz
Snad jen loketní opěrka by mohla být delší.
|
acz
Za volantem se ve fordu sedí výš, ale pozice je příjemná i díky rozměrným a pohodlným sedadlům.
|
acz
Kabina mondea je tam v ramenou výrazně užší a svažující se střecha zanechá nad hlavou 174 cm vysokého fi guranta jen 4 cm prostoru, což vylučuje, aby na tomto místě cestovala vyšší osoba
|
acz
Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi
|
acz
V případě mondea nás trochu zamrzelo, že opěrka hlavy nejde posouvat v horizontálním směru.
|
acz
Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi
|
acz
Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi
|
acz
Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi
|
acz
Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi
|
acz
Mondeo nabízí vyvážený kompromis mezi komfortním a sportovním naladěním podvozku. Dobře se vyrovná s českými rozbitými silnicemi a nechybí mu ani jistota při rychlejším průjezdu zatáčkami. Škoda že s řidičem lépe nekomunikuje řízení.
|
acz
Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi
|
acz
Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi
|
acz
Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi
|
acz
Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi
|
acz
Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi
|
acz
Mondeo ve střední třídě patřilo vždy mezi nejprostornější vozy. Velikostí kabiny nyní lehce zaostává, ale kufrem o objemu 541 l patří stále do lepšího průměru. Manipulaci se zavazadly usnadní i nízká nakládací hrana.
|
acz
Pod podlahou navíc najdete standardní dojezdové rezervní kolo, které je u většiny konkurentů již za příplatek.
|
acz
Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi
|
acz
Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi
|
acz
Turbodiesel v mondeu má výkon 132 kW a překvapivě i nižší apetit, i když se v boji s emisemi musí obejít bez AdBlue. Udávaných 4,4 l/100 km jsme sice v běžném provozu nedosáhli, ale i 5,4 l je akceptovatelných.
|
acz
Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi
|
acz
Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi
|
acz
Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi
|
acz
Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi
|
acz
Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi
|
acz
Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi
|
acz
Ford Mondeo 5dv. 2.0 TDCi
|
acz
Přístrojový štít spojující klasické budíky a osmipalcový displej dostanete od provedení Dynamic za příplatek 10 000 Kč.
|
acz
Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
|
acz
Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
|
acz
Insignia se prezentuje odlehčeným stylem i v interiéru. Palubní desce vládnou vodorovné prolisy, rozbíjející masu plastu
|
acz
Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
|
acz
Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
|
acz
Ani navigaci nenajdete v žádné výbavě zdarma. Stojí 15 000 Kč.
|
acz
Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
|
acz
Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
|
acz
Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
|
acz
Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
|
acz
Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
|
acz
Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
|
acz
Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
|
acz
Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
|
acz
Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
|
acz
Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
|
acz
Kastlík před spolujezdcem je malinko menší a není dělený na dvě části, ale doklady, návody i výstražnou vestu pojme.
|
acz
Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
|
acz
Pokud si připlatíte 3000 Kč, dostanete pod loketní opěrkou držák na mobil sloužící i jako bezdrátová nabíječka.
|
acz
Do kapsy ve výplni dveří se vejde i velká PET láhev nastojato, takže se dobře vyndává – v mondeu musí ležet.
|
acz
Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
|
acz
Snad v žádném jiném voze střední třídy nesedí řidič tak nízko nad vozovkou.
|
acz
Na zadních sedadlech insignie jsme nalezli přebytek prostoru před koleny i na šířku. Karoserie liftback ale i u ní ubírá centimetry nad hlavou, i když to není tak hrozné jako ve fordu.
|
acz
Nám se sportovní posez líbí. Ostatní si příplatkové ergonomické sedadlo, které nás potěšilo boční oporou, mohou zvednout.
|
acz
U opelu je opěrka hlavy součástí ergonomických předních sedadel za příplatek 11 000 Kč.
|
acz
Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
|
acz
Opel má velkou výhodu v příplatkovém elektronickém podvozku FlexRide s možností volby tuhosti tlumičů. Již v základním režimu odfi ltruje všechny nerovnosti a hbitě se proplete mezi kužely. Zbylé dva módy zvýrazní komfortní nebo sportovní notu.
|
acz
Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
|
acz
Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
|
acz
Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
|
acz
Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
|
acz
Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
|
acz
Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
|
acz
Konstruktéři Opelu se zaměřili hlavně na místo pro posádku a v zadní části jim potom nějaké centimetry chybějí.
|
acz
Do základního objemu kufru 480 litrů je započítán i prostor pod podlahou, protože rezerva ve standardní výbavě chybí. V testovaném voze však byla, takže se přepravní kapacita insignie snížila přibližně o 20 l.
|
acz
Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
|
acz
Vznětový agregát insignie se prezentuje méně kultivovaným chodem. Díky točivému momentu 400 N.m má také dostatek sil na rozdávání. Při odbourávání oxidu dusíku si pomáhá močovinou AdBlue.
|
acz
Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
|
acz
Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
|
acz
Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
|
acz
Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
|
acz
Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
|
acz
Opel Insignia Grand Sport 2.0 CDTI
|
acz
Martin Vaculík a ojetá Škoda Octavia G-Tec: Další oběť konfliktu?
Nejúspěšnější cupra se chlubí nevídaně bohatou škálou motorů. Skvělá je i ojetá
Chorvatská rallye po 1. dnu: Neuville a Evans remizují na první místě
Makáte v práci na 200 %? Správně by měl váš zaměstnavatel udělat tohle
Dacia Spring přijíždí na český trh, i bez dotace je za hubičku
Zachovalé ojetiny na LPG na UlovAuto.cz