Ford Mustang už má jméno pro chystaný balíček ve stylu černé: Zvítězil Dark Horse!
43
/
49
Prohlédnout znovu
Ford Mustang už má jméno pro chystaný balíček ve stylu černé: Zvítězil Dark Horse!
Ford Mustang
|
Ford
Ford Mustang
|
Ford
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Pouze dvě, ale o to lepší sedadla Recaro. Shelby dostanete výhradně s manuálem, každý kus má před spolujezdcem očíslovanou plaketku. Z přístrojového štítu zmizely chromované prvky, aby řidiče nerušily odlesky.
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Plaketa s kobrou prozrazuje mustang na druhou. Létá bokem, točí se na místě, gumy pálí na požádání, ale stejně dobře zvládá i přesnou rychlou jízdu.
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Po vzoru nejlepších sportovních motorů má osmiválec ojniční čepy klikové hřídele přesazené o 180° místo obvyklých 90°.
|
acz
Objem zvětšený o dvě deci na 5,2 litru a řada dalších úprav přinesly 105 koní navíc proti standardnímu Mustangu GT.
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Jako první sériově vyráběné auto na světě má shelby lehké a tuhé karbonové disky v základní výbavě. Každý 19palcový kus váží jen 8 kg, o sedm méně než hliníkový. To snižuje setrvačné síly až o 40 %.
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Martin Vaculík a BMW i3: Vizionářský elektromobil z dob, kdy proti nim nikdo nic neměl
Co stojí před novým šéfem Audi? Takovou ofenzivu jsem nezažil, říká Gernot Döllner
Nesmrtelný Mercedes-Benz G: Většina vyrobených aut stále žije!
BMW kvůli Neue Klasse v Mexiku investuje 20 miliard korun
Splněný sen fanoušků Lancie: Kimera EVO37 v ikonických barvách Martini Racing
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu