Ford Transit Custom 310 LWB: Silák bez nároků
6
/
13
Prohlédnout znovu
Ford Transit Custom 310 LWB: Silák bez nároků
Ford Transit Custom 310 LWB: Silák bez nároků
|
acz
Vzhled i kvalita přístrojové desky připomínaly osobní automobily Ford
|
acz
Ford připravil místo pro mobil. Na zadní straně pomáhala gumová podložka.
|
acz
Tři plnohodnotná sedadla a všestranně stavitelný volant poskytovaly značné pohodlí
|
acz
Tlačítkem Eco bylo možné vyřadit z provozu omezovač rychlosti
|
acz
Nastavení sklonu opěradla pákou bylo mnohem praktičtější než dřívější otáčení kolečkem. Kruhový ovladač zde sloužil k nastavení sedáku.
|
acz
Nízkou spotřebu také ovlivnilo dobré předvídavé a ekonomické chování řidiče
|
acz
Nízkou spotřebu také ovlivnilo dobré předvídavé a ekonomické chování řidiče
|
acz
Ford Transit Custom
|
acz
Transit Custom dostal velice vkusný vzhled zdobící užitkové vlastnosti vozu
|
acz
Ložný prostor s osmi oky byl vybaven praktickou plastovou vanou a dřevotřískovou ochranou boků
|
acz
Agregát 2.2 TDCi/115 kW tvoří špičku pro model Transit Custom
|
acz
Motorový prostor byl před malými kamínky chráněn plechovým pásem
|
acz
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění
Elektrický Mercedes-Benz G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel
Ford E-Transit dojede dál. S větší baterií zvládne až 402 km
TEST BMW M3 Touring – Na přání fanoušků