Goodyear Omnitrac: Smíšený provoz
2
/
8
Prohlédnout znovu
Goodyear Omnitrac: Smíšený provoz
Goodyear Omnitrac
|
Goodyear
Nový rozměr 315/70 R22.5 obou nových typů uspokojí velkoobjemovou přepravu tahači s běžnou světlou výškou
|
Goodyear
Goodyear Omnitrac
|
Goodyear
Jednotlivé bloky záběrového dezénu se o sebe opírají, jsou navíc dělené drážkou, aby plášť vykazoval výborný záběr a splnění podmínek alpského symbolu 3PMS
|
Goodyear
Nové obutí Omnitrac S používá pětižebrový dezén s téměř uzavřenými rameny
|
Goodyear
Plášť na hnané nápravy Omnitrac D má dvě středová žebra kompkatní, aby dobře odolával mohutnému záběru a brzdění pomocí retardéru
|
Goodyear
Starší obutí Omnitrac MSS II mělo hrubý dezén a málo přičných drážek
|
Goodyear
Záběrová pneumatika Omnitrac MSD II s velkými bloky hůře odolávala silám retardéru
|
Goodyear
Martin Vaculík a ojetá Škoda Octavia G-Tec: Další oběť konfliktu?
Nejúspěšnější cupra se chlubí nevídaně bohatou škálou motorů. Skvělá je i ojetá
Chorvatská rallye po 1. dnu: Neuville a Evans remizují na první místě
Makáte v práci na 200 %? Správně by měl váš zaměstnavatel udělat tohle
Dacia Spring přijíždí na český trh, i bez dotace je za hubičku
Zachovalé ojetiny na LPG na UlovAuto.cz