Goodyear Omnitrac: Smíšený provoz
5
/
8
Prohlédnout znovu
Goodyear Omnitrac: Smíšený provoz
Goodyear Omnitrac
|
Goodyear
Nový rozměr 315/70 R22.5 obou nových typů uspokojí velkoobjemovou přepravu tahači s běžnou světlou výškou
|
Goodyear
Goodyear Omnitrac
|
Goodyear
Jednotlivé bloky záběrového dezénu se o sebe opírají, jsou navíc dělené drážkou, aby plášť vykazoval výborný záběr a splnění podmínek alpského symbolu 3PMS
|
Goodyear
Nové obutí Omnitrac S používá pětižebrový dezén s téměř uzavřenými rameny
|
Goodyear
Plášť na hnané nápravy Omnitrac D má dvě středová žebra kompkatní, aby dobře odolával mohutnému záběru a brzdění pomocí retardéru
|
Goodyear
Starší obutí Omnitrac MSS II mělo hrubý dezén a málo přičných drážek
|
Goodyear
Záběrová pneumatika Omnitrac MSD II s velkými bloky hůře odolávala silám retardéru
|
Goodyear
Retrotest Renault Mégane Scenic 2,0 – Druhá zkušenost...
BMW uvádí plně automatickou spojku pro motorky: Zlepšuje akceleraci i stabilitu
Stellantis spalovací motory dobrovolně neodstřelí. Dokud tedy o ně bude zájem
Sprint v Miami vyhrál Max Verstappen. Ricciardo udržel čtvrté místo
Jak funguje pojištění závad: Stáří přeje pojištěným
Za volantem nového Lexusu UX 300h: Více koní a lákavá akční cena