Goodyear Omnitrac: Smíšený provoz

5/8
Přehled fotografií
Zavřít
  • Goodyear Omnitrac
    Goodyear Omnitrac| Zdroj: Goodyear
  • Nový rozměr 315/70 R22.5 obou nových typů uspokojí velkoobjemovou přepravu tahači s běžnou světlou výškou
    Nový rozměr 315/70 R22.5 obou nových typů uspokojí velkoobjemovou přepravu tahači s běžnou světlou výškou| Zdroj: Goodyear
  • Goodyear Omnitrac
    Goodyear Omnitrac| Zdroj: Goodyear
  • Jednotlivé bloky záběrového dezénu se o sebe opírají, jsou navíc dělené drážkou, aby plášť vykazoval výborný záběr a splnění podmínek alpského symbolu 3PMS
    Jednotlivé bloky záběrového dezénu se o sebe opírají, jsou navíc dělené drážkou, aby plášť vykazoval výborný záběr a splnění podmínek alpského symbolu 3PMS| Zdroj: Goodyear
  • Nové obutí Omnitrac S používá pětižebrový dezén s téměř uzavřenými rameny
    Nové obutí Omnitrac S používá pětižebrový dezén s téměř uzavřenými rameny| Zdroj: Goodyear
  • Plášť na hnané nápravy Omnitrac D má dvě středová žebra kompkatní, aby dobře odolával mohutnému záběru a brzdění pomocí retardéru
    Plášť na hnané nápravy Omnitrac D má dvě středová žebra kompkatní, aby dobře odolával mohutnému záběru a brzdění pomocí retardéru| Zdroj: Goodyear
  • Starší obutí Omnitrac MSS II mělo hrubý dezén a málo přičných drážek
    Starší obutí Omnitrac MSS II mělo hrubý dezén a málo přičných drážek| Zdroj: Goodyear
  • Záběrová pneumatika Omnitrac MSD II s velkými bloky hůře odolávala silám retardéru
    Záběrová pneumatika Omnitrac MSD II s velkými bloky hůře odolávala silám retardéru| Zdroj: Goodyear
Goodyear Omnitrac
Nový rozměr 315/70 R22.5 obou nových typů uspokojí velkoobjemovou přepravu tahači s běžnou světlou výškou
Goodyear Omnitrac
Jednotlivé bloky záběrového dezénu se o sebe opírají, jsou navíc dělené drážkou, aby plášť vykazoval výborný záběr a splnění podmínek alpského symbolu 3PMS
Nové obutí Omnitrac S používá pětižebrový dezén s téměř uzavřenými rameny
Plášť na hnané nápravy Omnitrac D má dvě středová žebra kompkatní, aby dobře odolával mohutnému záběru a brzdění pomocí retardéru
Starší obutí Omnitrac MSS II mělo hrubý dezén a málo přičných drážek
Záběrová pneumatika Omnitrac MSD II s velkými bloky hůře odolávala silám retardéru