Harley-Davidson udělá z LiveWire samostatnou značku elektrických motorek

1/43
Přehled fotografií
Zavřít
  • Ilustrační foto
    Ilustrační foto| Zdroj: auto.cz
  • LiveWire
    LiveWire| Zdroj: Harley-Davidson
  • Dotykový displej je přehledný a dobře čitelný, nabízí analogový nebo digitální tachometr a po spárování mobilu přes bluetooth ukazuje i navigaci. Kombinaci zobrazovaných údajů si můžete vybrat, kromě přednastavených jízdních režimů si můžete nadefi novat tři vlastní A, B a C.
    Dotykový displej je přehledný a dobře čitelný, nabízí analogový nebo digitální tachometr a po spárování mobilu přes bluetooth ukazuje i navigaci. Kombinaci zobrazovaných údajů si můžete vybrat, kromě přednastavených jízdních režimů si můžete nadefi novat tři vlastní A, B a C.| Zdroj: Svět moorů/Jiří Káš
  • Harley-Davidson LiveWire
    Harley-Davidson LiveWire| Zdroj: Svět moorů/Jiří Káš
  • Harley-Davidson LiveWire
    Harley-Davidson LiveWire| Zdroj: Svět moorů/Jiří Káš
  • Harley-Davidson LiveWire
    Harley-Davidson LiveWire| Zdroj: Svět moorů/Jiří Káš
  • Harley-Davidson LiveWire
    Harley-Davidson LiveWire| Zdroj: Svět moorů/Jiří Káš
  • Harley-Davidson LiveWire
    Harley-Davidson LiveWire| Zdroj: Svět moorů/Jiří Káš
  • Harley-Davidson LiveWire
    Harley-Davidson LiveWire| Zdroj: Svět moorů/Jiří Káš
  • Harley-Davidson LiveWire
    Harley-Davidson LiveWire| Zdroj: Svět moorů/Jiří Káš
  • dálniční stroj nejde, přesto má na levé straně řídítek tempomat. Vedle něj je joystick pro ovládání hudby, kterou si můžete ze spárovaného mobilu pouštět do helmy. Vpravo se přepínají jízdní režimy a brouzdá displejem.
    dálniční stroj nejde, přesto má na levé straně řídítek tempomat. Vedle něj je joystick pro ovládání hudby, kterou si můžete ze spárovaného mobilu pouštět do helmy. Vpravo se přepínají jízdní režimy a brouzdá displejem.| Zdroj: Svět moorů/Jiří Káš
  • dálniční stroj nejde, přesto má na levé straně řídítek tempomat. Vedle něj je joystick pro ovládání hudby, kterou si můžete ze spárovaného mobilu pouštět do helmy. Vpravo se přepínají jízdní režimy a brouzdá displejem.
    dálniční stroj nejde, přesto má na levé straně řídítek tempomat. Vedle něj je joystick pro ovládání hudby, kterou si můžete ze spárovaného mobilu pouštět do helmy. Vpravo se přepínají jízdní režimy a brouzdá displejem.| Zdroj: Svět moorů/Jiří Káš
  • Harley-Davidson LiveWire
    Harley-Davidson LiveWire| Zdroj: Svět moorů/Jiří Káš
  • Harley-Davidson LiveWire
    Harley-Davidson LiveWire| Zdroj: Svět moorů/Jiří Káš
  • Harley-Davidson LiveWire
    Harley-Davidson LiveWire| Zdroj: Svět moorů/Jiří Káš
  • Harley-Davidson LiveWire
    Harley-Davidson LiveWire| Zdroj: Svět moorů/Jiří Káš
  • Harley-Davidson LiveWire
    Harley-Davidson LiveWire| Zdroj: Svět moorů/Jiří Káš
  • Harley-Davidson LiveWire
    Harley-Davidson LiveWire| Zdroj: Svět moorů/Jiří Káš
  • Harley-Davidson LiveWire
    Harley-Davidson LiveWire| Zdroj: Svět moorů/Jiří Káš
  • Jízda na elektrickém naháči není ani lepší, ani horší, ale jiná, plná nových zážitků. Sice nám chyběl akustický rozměr motorky, ale tichý svist při plynulém drtivém sprintu k maximálce 177 km/h má tak něco do sebe. Podvozek se celkově povedl.
    Jízda na elektrickém naháči není ani lepší, ani horší, ale jiná, plná nových zážitků. Sice nám chyběl akustický rozměr motorky, ale tichý svist při plynulém drtivém sprintu k maximálce 177 km/h má tak něco do sebe. Podvozek se celkově povedl.| Zdroj: Svět moorů/Jiří Káš
  • Harley-Davidson LiveWire
    Harley-Davidson LiveWire| Zdroj: Svět moorů/Jiří Káš
  • Harley-Davidson LiveWire
    Harley-Davidson LiveWire| Zdroj: Svět moorů/Jiří Káš
  • Harley-Davidson LiveWire
    Harley-Davidson LiveWire| Zdroj: Svět moorů/Jiří Káš
  • Harley-Davidson LiveWire
    Harley-Davidson LiveWire| Zdroj: Svět moorů/Jiří Káš
  • Harley-Davidson LiveWire
    Harley-Davidson LiveWire| Zdroj: Svět moorů/Jiří Káš
  • Harley-Davidson LiveWire
    Harley-Davidson LiveWire| Zdroj: Svět moorů/Jiří Káš
  • Harley-Davidson LiveWire
    Harley-Davidson LiveWire| Zdroj: Svět moorů/Jiří Káš
  • Harley-Davidson LiveWire
    Harley-Davidson LiveWire| Zdroj: Svět moorů/Jiří Káš
  • Harley-Davidson LiveWire
    Harley-Davidson LiveWire| Zdroj: Svět moorů/Jiří Káš
  • Harley-Davidson LiveWire
    Harley-Davidson LiveWire| Zdroj: Svět moorů/Jiří Káš
  • Harley-Davidson LiveWire
    Harley-Davidson LiveWire| Zdroj: Svět moorů/Jiří Káš
  • Harley-Davidson LiveWire
    Harley-Davidson LiveWire| Zdroj: Svět moorů/Jiří Káš
  • Elektrikář vsadil na značku Brembo a udělal dobře. Je to nejlépe brzdící harley, jaký jsme dosud řídili.
    Elektrikář vsadil na značku Brembo a udělal dobře. Je to nejlépe brzdící harley, jaký jsme dosud řídili.| Zdroj: Svět moorů/Jiří Káš
  • Černý kvádr s žebry je vzduchem chlazený akumulátor s maximální kapacitou 15,5 kWh, z nichž se využívá 13,6 kWh. Stříbrný válec dole je kapalinou chlazený synchronní elektromotor s permanentním magnetem. Harley jej vyladil na 78 kW a 116 Nm, malé značky jako americké Zero nebo italská Energica nabízejí o dost víc.
    Černý kvádr s žebry je vzduchem chlazený akumulátor s maximální kapacitou 15,5 kWh, z nichž se využívá 13,6 kWh. Stříbrný válec dole je kapalinou chlazený synchronní elektromotor s permanentním magnetem. Harley jej vyladil na 78 kW a 116 Nm, malé značky jako americké Zero nebo italská Energica nabízejí o dost víc.| Zdroj: Svět moorů/Jiří Káš
  • Jako správný harley má i model LiveWire sekundární pohon řemenem. Díky absenci výfuku je pěkně vidět.
    Jako správný harley má i model LiveWire sekundární pohon řemenem. Díky absenci výfuku je pěkně vidět.| Zdroj: Svět moorů/Jiří Káš
  • Harley-Davidson LiveWire
    Harley-Davidson LiveWire| Zdroj: Svět moorů/Jiří Káš
  • Diodové osvětlení drží krok s futuristickým pojetím stroje.
    Diodové osvětlení drží krok s futuristickým pojetím stroje.| Zdroj: Svět moorů/Jiří Káš
  • Diodové osvětlení drží krok s futuristickým pojetím stroje.
    Diodové osvětlení drží krok s futuristickým pojetím stroje.| Zdroj: Svět moorů/Jiří Káš
  • Malá hranatá kapota kolem světla je jedním z mála retro odkazů
    Malá hranatá kapota kolem světla je jedním z mála retro odkazů| Zdroj: Svět moorů/Jiří Káš
  • Malá hranatá kapota kolem světla je jedním z mála retro odkazů
    Malá hranatá kapota kolem světla je jedním z mála retro odkazů| Zdroj: Svět moorů/Jiří Káš
  • Harley-Davidson LiveWire
    Harley-Davidson LiveWire| Zdroj: Svět moorů/Jiří Káš
  • Spojka chybí, brzdy mají tradiční místo: přední na pravé ruce, zadní na pravé noze
    Spojka chybí, brzdy mají tradiční místo: přední na pravé ruce, zadní na pravé noze| Zdroj: Svět moorů/Jiří Káš
  • Harley-Davidson LiveWire
    Harley-Davidson LiveWire| Zdroj: Svět moorů/Jiří Káš
Ilustrační foto
LiveWire
Dotykový displej je přehledný a dobře čitelný, nabízí analogový nebo digitální tachometr a po spárování mobilu přes bluetooth ukazuje i navigaci. Kombinaci zobrazovaných údajů si můžete vybrat, kromě přednastavených jízdních režimů si můžete nadefi novat tři vlastní A, B a C.
Harley-Davidson LiveWire
Harley-Davidson LiveWire
Harley-Davidson LiveWire
Harley-Davidson LiveWire
Harley-Davidson LiveWire
Harley-Davidson LiveWire
Harley-Davidson LiveWire
dálniční stroj nejde, přesto má na levé straně řídítek tempomat. Vedle něj je joystick pro ovládání hudby, kterou si můžete ze spárovaného mobilu pouštět do helmy. Vpravo se přepínají jízdní režimy a brouzdá displejem.
dálniční stroj nejde, přesto má na levé straně řídítek tempomat. Vedle něj je joystick pro ovládání hudby, kterou si můžete ze spárovaného mobilu pouštět do helmy. Vpravo se přepínají jízdní režimy a brouzdá displejem.
Harley-Davidson LiveWire
Harley-Davidson LiveWire
Harley-Davidson LiveWire
Harley-Davidson LiveWire
Harley-Davidson LiveWire
Harley-Davidson LiveWire
Harley-Davidson LiveWire
Jízda na elektrickém naháči není ani lepší, ani horší, ale jiná, plná nových zážitků. Sice nám chyběl akustický rozměr motorky, ale tichý svist při plynulém drtivém sprintu k maximálce 177 km/h má tak něco do sebe. Podvozek se celkově povedl.
Harley-Davidson LiveWire
Harley-Davidson LiveWire
Harley-Davidson LiveWire
Harley-Davidson LiveWire
Harley-Davidson LiveWire
Harley-Davidson LiveWire
Harley-Davidson LiveWire
Harley-Davidson LiveWire
Harley-Davidson LiveWire
Harley-Davidson LiveWire
Harley-Davidson LiveWire
Harley-Davidson LiveWire
Elektrikář vsadil na značku Brembo a udělal dobře. Je to nejlépe brzdící harley, jaký jsme dosud řídili.
Černý kvádr s žebry je vzduchem chlazený akumulátor s maximální kapacitou 15,5 kWh, z nichž se využívá 13,6 kWh. Stříbrný válec dole je kapalinou chlazený synchronní elektromotor s permanentním magnetem. Harley jej vyladil na 78 kW a 116 Nm, malé značky jako americké Zero nebo italská Energica nabízejí o dost víc.
Jako správný harley má i model LiveWire sekundární pohon řemenem. Díky absenci výfuku je pěkně vidět.
Harley-Davidson LiveWire
Diodové osvětlení drží krok s futuristickým pojetím stroje.
Diodové osvětlení drží krok s futuristickým pojetím stroje.
Malá hranatá kapota kolem světla je jedním z mála retro odkazů
Malá hranatá kapota kolem světla je jedním z mála retro odkazů
Harley-Davidson LiveWire
Spojka chybí, brzdy mají tradiční místo: přední na pravé ruce, zadní na pravé noze
Harley-Davidson LiveWire