Historie: Plachtové návěsy - Páté kolo pod plachtou

3/4
Zavřít
  • Točna se za 90 let příliš nezměnila. Ideální tahač představoval například Mercedes-Benz LPS 333 (konec 50. let)
    Točna se za 90 let příliš nezměnila. Ideální tahač představoval například Mercedes-Benz LPS 333 (konec 50. let)| Zdroj: acz
  • Slavný Porscheho autovlak Austro-Daimler Landwehr (1913) s hybridní jednotkou a valníky vybavenými vlastními elektromotory
    Slavný Porscheho autovlak Austro-Daimler Landwehr (1913) s hybridní jednotkou a valníky vybavenými vlastními elektromotory| Zdroj: acz
  • Všimněte si nezvyklého tvaru oplachtování na zadní soupravě (1914)
    Všimněte si nezvyklého tvaru oplachtování na zadní soupravě (1914)| Zdroj: acz
  • Výkonný třínápravový Mercedes-Benz LP 333 se řiditelnými čtyřmi předními koly netahal více než jeden přívěs kvůli evropské legislativě omezující délku soupravy
    Výkonný třínápravový Mercedes-Benz LP 333 se řiditelnými čtyřmi předními koly netahal více než jeden přívěs kvůli evropské legislativě omezující délku soupravy| Zdroj: acz
Točna se za 90 let příliš nezměnila. Ideální tahač představoval například Mercedes-Benz LPS 333 (konec 50. let)
Slavný Porscheho autovlak Austro-Daimler Landwehr (1913) s hybridní jednotkou a valníky vybavenými vlastními elektromotory
Všimněte si nezvyklého tvaru oplachtování na zadní soupravě (1914)
Výkonný třínápravový Mercedes-Benz LP 333 se řiditelnými čtyřmi předními koly netahal více než jeden přívěs kvůli evropské legislativě omezující délku soupravy