Historie pohonu všech kol quattro: … aneb Není quattro jako quattro
1
/
12
Prohlédnout znovu
Historie pohonu všech kol quattro: … aneb Není quattro jako quattro
Pohon quattra byl na svou dobu unikátní, neboť si vystačil bez přídavné rozdělovací převodovky, chlubil se kompaktní a lehkou stavbou. Na rozdíl od výchozího modelu 80 dostalo quattro zadní nezávislé zavěšení – v podstatě se jednalo o modifi kovaný McPherson z přední nápravy.
|
Svět motorů
Mezinápravový diferenciál s uzávěrkou
|
Audi
První torsen
|
Audi
Audi V8
|
Audi
Audi A4 (B5)
|
Audi
Audi TT (8N)
|
Audi
Diferenciál s asymetrickým dělením
|
Audi
Audi R8
|
Audi
Zadní sportovní diferenciál
|
Audi
Diferenciál s korunovým kolem
|
Audi
Mezinápravová spojka s odpojováním zubovou spojkou
|
Audi
Audi e-tron Sportback
|
Audi
TEST Škoda Enyaq Coupé 85x Laurin & Klement – Třešnička na dortu
Video: Jak vyměnit stěrače u nového mercedesu? Dostat se k servisní poloze není tak snadné
Ford Focus to má definitivně spočítané, ačkoliv elektromobily tolik netáhnou
Škoda za skoro dva miliony, veliké Mini a Lucie Borhyová. Sledujte Svět motorů TV!
Takto vypadá nejtěsnější finiš v historii NASCAR. Rozhodla 0,001 sekundy
Nové pojistné podvody: Šejdíři falšují poškození aut ve photoshopu