Historie pohonu všech kol quattro: … aneb Není quattro jako quattro
11
/
12
Prohlédnout znovu
Historie pohonu všech kol quattro: … aneb Není quattro jako quattro
Pohon quattra byl na svou dobu unikátní, neboť si vystačil bez přídavné rozdělovací převodovky, chlubil se kompaktní a lehkou stavbou. Na rozdíl od výchozího modelu 80 dostalo quattro zadní nezávislé zavěšení – v podstatě se jednalo o modifi kovaný McPherson z přední nápravy.
|
Svět motorů
Mezinápravový diferenciál s uzávěrkou
|
Audi
První torsen
|
Audi
Audi V8
|
Audi
Audi A4 (B5)
|
Audi
Audi TT (8N)
|
Audi
Diferenciál s asymetrickým dělením
|
Audi
Audi R8
|
Audi
Zadní sportovní diferenciál
|
Audi
Diferenciál s korunovým kolem
|
Audi
Mezinápravová spojka s odpojováním zubovou spojkou
|
Audi
Audi e-tron Sportback
|
Audi
Retrotest Renault Mégane Scenic 2,0 – Druhá zkušenost...
BMW uvádí plně automatickou spojku pro motorky: Zlepšuje akceleraci i stabilitu
Stellantis spalovací motory dobrovolně neodstřelí. Dokud tedy o ně bude zájem
Sprint v Miami vyhrál Max Verstappen. Ricciardo udržel čtvrté místo
Jak funguje pojištění závad: Stáří přeje pojištěným
Za volantem nového Lexusu UX 300h: Více koní a lákavá akční cena