Pohon quattra byl na svou dobu unikátní, neboť si vystačil bez přídavné rozdělovací převodovky, chlubil se kompaktní a lehkou stavbou. Na rozdíl od výchozího modelu 80 dostalo quattro zadní nezávislé zavěšení – v podstatě se jednalo o modifi kovaný McPherson z přední nápravy.|
Zdroj: Svět motorů
Mezinápravový diferenciál s uzávěrkou|
Zdroj: Audi
První torsen|
Zdroj: Audi
Audi V8|
Zdroj: Audi
Audi A4 (B5)|
Zdroj: Audi
Audi TT (8N)|
Zdroj: Audi
Diferenciál s asymetrickým dělením|
Zdroj: Audi
Audi R8|
Zdroj: Audi
Zadní sportovní diferenciál|
Zdroj: Audi
Diferenciál s korunovým kolem|
Zdroj: Audi
Mezinápravová spojka s odpojováním zubovou spojkou|
Zdroj: Audi