Historie pohonu všech kol quattro: … aneb Není quattro jako quattro
12
/
12
Prohlédnout znovu
Historie pohonu všech kol quattro: … aneb Není quattro jako quattro
Pohon quattra byl na svou dobu unikátní, neboť si vystačil bez přídavné rozdělovací převodovky, chlubil se kompaktní a lehkou stavbou. Na rozdíl od výchozího modelu 80 dostalo quattro zadní nezávislé zavěšení – v podstatě se jednalo o modifi kovaný McPherson z přední nápravy.
|
Svět motorů
Mezinápravový diferenciál s uzávěrkou
|
Audi
První torsen
|
Audi
Audi V8
|
Audi
Audi A4 (B5)
|
Audi
Audi TT (8N)
|
Audi
Diferenciál s asymetrickým dělením
|
Audi
Audi R8
|
Audi
Zadní sportovní diferenciál
|
Audi
Diferenciál s korunovým kolem
|
Audi
Mezinápravová spojka s odpojováním zubovou spojkou
|
Audi
Audi e-tron Sportback
|
Audi
Ojeté BMW řady 5 (F10/F11/F07): Tentokrát se to povedlo
Plug-in hybridní Mercedes-AMG E 53 má české ceny. Překročí 3 miliony
Audi oznamuje prvního jezdce pro Formuli 1. Nico Hülkenberg se přesune z Haasu
Zánovní kompaktní SUV na UlovAuto.cz
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Škoda Kodiaq aneb Tohle vás zajímalo nejvíce. Co umí a co ne?