Historie pohonu všech kol quattro: … aneb Není quattro jako quattro

12/12
Zavřít
  • Pohon quattra byl na svou dobu unikátní, neboť si vystačil bez přídavné rozdělovací převodovky, chlubil se kompaktní a lehkou stavbou. Na rozdíl od výchozího modelu 80 dostalo quattro zadní nezávislé zavěšení – v podstatě se jednalo o modifi kovaný McPherson z přední nápravy.
    Pohon quattra byl na svou dobu unikátní, neboť si vystačil bez přídavné rozdělovací převodovky, chlubil se kompaktní a lehkou stavbou. Na rozdíl od výchozího modelu 80 dostalo quattro zadní nezávislé zavěšení – v podstatě se jednalo o modifi kovaný McPherson z přední nápravy.| Zdroj: Svět motorů
  • Mezinápravový diferenciál s uzávěrkou
    Mezinápravový diferenciál s uzávěrkou| Zdroj: Audi
  • První torsen
    První torsen| Zdroj: Audi
  • Audi V8
    Audi V8| Zdroj: Audi
  • Audi A4 (B5)
    Audi A4 (B5)| Zdroj: Audi
  • Audi TT (8N)
    Audi TT (8N)| Zdroj: Audi
  • Diferenciál s asymetrickým dělením
    Diferenciál s asymetrickým dělením| Zdroj: Audi
  • Audi R8
    Audi R8| Zdroj: Audi
  • Zadní sportovní diferenciál
    Zadní sportovní diferenciál| Zdroj: Audi
  • Diferenciál s korunovým kolem
    Diferenciál s korunovým kolem| Zdroj: Audi
  • Mezinápravová spojka s odpojováním zubovou spojkou
    Mezinápravová spojka s odpojováním zubovou spojkou| Zdroj: Audi
  • Audi e-tron Sportback
    Audi e-tron Sportback| Zdroj: Audi
Pohon quattra byl na svou dobu unikátní, neboť si vystačil bez přídavné rozdělovací převodovky, chlubil se kompaktní a lehkou stavbou. Na rozdíl od výchozího modelu 80 dostalo quattro zadní nezávislé zavěšení – v podstatě se jednalo o modifi kovaný McPherson z přední nápravy.
Mezinápravový diferenciál s uzávěrkou
První torsen
Audi V8
Audi A4 (B5)
Audi TT (8N)
Diferenciál s asymetrickým dělením
Audi R8
Zadní sportovní diferenciál
Diferenciál s korunovým kolem
Mezinápravová spojka s odpojováním zubovou spojkou
Audi e-tron Sportback