Historie pohonu všech kol quattro: … aneb Není quattro jako quattro
4
/
12
Prohlédnout znovu
Historie pohonu všech kol quattro: … aneb Není quattro jako quattro
Pohon quattra byl na svou dobu unikátní, neboť si vystačil bez přídavné rozdělovací převodovky, chlubil se kompaktní a lehkou stavbou. Na rozdíl od výchozího modelu 80 dostalo quattro zadní nezávislé zavěšení – v podstatě se jednalo o modifi kovaný McPherson z přední nápravy.
|
Svět motorů
Mezinápravový diferenciál s uzávěrkou
|
Audi
První torsen
|
Audi
Audi V8
|
Audi
Audi A4 (B5)
|
Audi
Audi TT (8N)
|
Audi
Diferenciál s asymetrickým dělením
|
Audi
Audi R8
|
Audi
Zadní sportovní diferenciál
|
Audi
Diferenciál s korunovým kolem
|
Audi
Mezinápravová spojka s odpojováním zubovou spojkou
|
Audi
Audi e-tron Sportback
|
Audi
Nová Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem
Nissan podporuje i bourá trend SUV. Představil i dva nové sedany
Nová závodní Škoda je jenom pro PlayStation. Proto ji může řídit každý
Americká dálniční policie elektromobily neřeší. Nakoupila Mustangy s V8
První jízda s novou Dacií Duster: Spalováky jsou jistota, hybrid budí rozpaky
Chystá se špičkový Defender Octa. Má být všude nejlepší