Historie prezidentských kočárů: Čím jezdily hlavy našeho státu?
13
/
17
Prohlédnout znovu
Historie prezidentských kočárů: Čím jezdily hlavy našeho státu?
Historie prezidentských kočárů: Čím jezdily hlavy našeho státu?
|
acz
Tatra 80 (1935)
|
acz
Škoda - Hispano-Suiza 25/100 KS (1926)
|
acz
Mercedes-Benz 770 je rok výroby 1939, přestavěn v roce 1952
|
acz
Škoda VOS (1948-1953)
|
acz
Škoda VOS (1948-1953)
|
acz
ZIS 110 B (1952)
|
acz
ZIS 110 B (1952)
|
acz
ZIL 111 (1958-1962)
|
acz
Tatra 603 (1967-1975)
|
acz
Tatra 603 (1967-1975)
|
acz
Mercedes-Benz 600 SEL W140 (1992)
|
acz
Mercedes-Benz 600 SEL W140 (1992)
|
acz
Tatra 700 (1997)
|
acz
Tatra 700 (1997)
|
acz
Škoda Octavia Long (2001)
|
acz
Škoda Octavia Long (2001)
|
acz
9 automobilek ochotně poskytuje data o historii polohy aut
I krásné Ferrari 12cilindri může vypadat nevkusně. Podívejte se
Oslava 50 milionů aut GM: Chevy Bel Air ukradli pro zlato, připomíná ho replika
Alpine chystá nové SUV a dvoumístný sporťák. Už jen na elektřinu
Další čínská značka s ambicí uspět v Evropě: Avatr chystá dobrodružné elektrické SUV
Tohle kouzelné místo je od nás blíž, než si myslíte. Kde se nachází?