Historie TDI: Jak to všechno začalo
35
/
49
Prohlédnout znovu
Historie TDI: Jak to všechno začalo
Historie TDI: Jak to všechno začalo
|
acz
1987 Fiat Croma
|
acz
1987 Fiat Croma
|
acz
1988 Fiat Croma
|
acz
1989 Audi 100
|
acz
1989 Audi 100
|
acz
1989 Audi 100
|
acz
1989 Audi 100
|
acz
1989 Audi 100
|
acz
1994 Audi A6
|
acz
1997 Audi A4
|
acz
1997 VW Golf
|
acz
1998 VW Caddy
|
acz
1999 Audi A8
|
acz
1999 Audi A8
|
acz
1999 VW Golf
|
acz
1999 VW Lupo
|
acz
1999 VW Lupo
|
acz
1999 VW Lupo
|
acz
1999 VW Lupo
|
acz
2000 Audi A2
|
acz
2000 Audi Allroad
|
acz
2000 VW Passat
|
acz
2001 Audi A6
|
acz
2002 VW Phaeton
|
acz
2002 VW Touareg
|
acz
2003 Škoda Fabia
|
acz
2003 Škoda Fabia
|
acz
2004 Seat Ibiza Cupra
|
acz
2005 Audi A6
|
acz
2005 VW Passat
|
acz
2006 Audi R10
|
acz
2007 Audi Q7
|
acz
2007 Audi Q7
|
acz
2007 VW Touareg
|
acz
2008 Audi R10
|
acz
2008 VW Golf
|
acz
2009 Seat Leon
|
acz
2012 Audi A3
|
acz
2012 VW Golf
|
acz
2012 VW Golf
|
acz
2012 Volkswagen TDI
|
acz
2014 VW Polo
|
acz
2014 VW Polo
|
acz
2014 Audi SQ5
|
acz
2014 Audi SQ5
|
acz
2015 Audi A4 Avant
|
acz
2015 Audi Q7
|
acz
2015 VW Touareg
|
acz
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění
Elektrický Mercedes-Benz G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel
Ford E-Transit dojede dál. S větší baterií zvládne až 402 km
TEST BMW M3 Touring – Na přání fanoušků