Hodnocení bezpečnosti podle Euro NCAP: Elektromobily na zabití?
1
/
33
Prohlédnout znovu
Hodnocení bezpečnosti podle Euro NCAP: Elektromobily na zabití?
Dacia Spring
|
Euro NCAP
Čelní náraz do deformovatelné bariéry
|
Euro NCAP
Jeden z nejhorších výsledků – Fiat Seicento, rok 2000 a 1,5 hvězdičky
|
Euro NCAP
Přestože prostor pro posádku se dnes již nebortí, není to zárukou dobré ochrany. Renault Zoe získal za ochranu dospělých jen 43%.
|
Euro NCAP
Čelní náraz do pevné překážky
|
Euro NCAP
Boční náraz na kůl
|
Euro NCAP
Boční náraz vozíkem
|
Euro NCAP
Vzájemná bezpečnost cestujících při bočním nárazu
|
Euro NCAP
Při testu se sleduje vychýlení figuríny směrem ke spolujezdci. Barevné čáry jsou jedním z podkladů pro hodnocení.
|
Euro NCAP
Bezpečnost opěrek při nárazu zezadu
|
Euro NCAP
Vzájemná kompatibilita dětských sedaček se posuzuje na základě takzvaných gabaritů, které velikostně zahrnují všechy sedačky.
|
Euro NCAP
Ochrana dětské posádky
|
Euro NCAP
Nárazové zkoušky impaktory
|
Euro NCAP
Autonomní brzdění před chodci a cyklisty (AEB)
|
Euro NCAP
Autonomní brzdění před autem (AEB)
|
Euro NCAP
Hlídání jídního pruhu
|
Euro NCAP
Asistent únavy
|
Euro NCAP
Limity pro splnění daného počtu hvězd v dílčích kategoriích
|
Euro NCAP
Dacia Spring
|
Euro NCAP
Dacia Spring
|
Euro NCAP
Dacia Spring
|
Euro NCAP
Dacia Spring
|
Euro NCAP
Dacia Spring
|
Euro NCAP
Dacia Spring
|
Euro NCAP
Dacia Spring
|
Euro NCAP
Renault Zoe
|
Euro NCAP
Renault Zoe
|
Euro NCAP
Renault Zoe
|
Euro NCAP
Renault Zoe
|
Euro NCAP
Renault Zoe
|
Euro NCAP
Renault Zoe
|
Euro NCAP
Renault Zoe
|
Euro NCAP
Renault Zoe
|
Euro NCAP
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění
Elektrický Mercedes-Benz G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel
Ford E-Transit dojede dál. S větší baterií zvládne až 402 km
TEST BMW M3 Touring – Na přání fanoušků