Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT vs. Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT – Smysluplné řešení
10
/
83
Prohlédnout znovu
Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT vs. Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT – Smysluplné řešení
Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT vs. Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT vs. Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT vs. Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT vs. Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT vs. Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT vs. Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT vs. Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT vs. Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Na klasické přístroje u jazzu zapomeňte, indikátory na bocích doplňuje jen displej zobrazující rychlost. Chválíme snadnou obsluhu palubního počítače.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jednoduchý a moderní interiér srážejí lacině působící tvrdé plasty, které kryjí celou horní plochu. Dojem aspoň vylepšuje koženkou obšitý středový pás.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Volič jízdních režimů nabízí u toyoty i hondy mód pro brzdění/ intenzivní rekuperaci, který přijde vhod při sjíždění táhlých klesání.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Nová, modernější grafi ka přispívá k rychlejší orientaci, chválíme zachování alespoň základních tlačítek
|
Svět motorů/Petr Homolka
Díky velkým ovladačům a jasným piktogramům je nastavování klimatizace (pouze jednozónové) velmi snadné a intuitivní i za jízdy
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda nabízí dvě oddělené schránky před spolujezdcem a praktické držáky na pití po obou stranách palubní desky
|
Svět motorů/Petr Homolka
Řidič má v hondě v každém ohledu hodně místa, volant se však nastavuje v menším rozsahu než u toyoty a pro některé bude pozice kompromisní
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda nabízí mezi malými vozy jednoznačně nejlepší přístup i nejvíce místa v podélném směru. Sedí se zde pohodlně a s příjemně podepřenými stehny.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Sedadla mají příjemný tvar a měkčí výplně, záda z nich ale nebolí. Opěrky jsou nízké.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Unikátní funkcí jazzu je možnost vyklopení zadních sedáků nahoru, čímž vznikne prostor pro převoz vysokých předmětů
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda už při první změně směru výrazně přibrzdí, čímž zajistí hladký průjezd a potlačí vrozenou nedotáčivost. Limity podvozku jsou o poznání níže než u yarisu, ale vůz se chová naprosto bezpečně.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Zavazadelník potěší nízkou nákladovou hranou, líbí se nám i praktické háčky na bocích a snadné sklápění zadních sedadel. Naopak páté dveře by se mohly otevírat výše.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hybrid hondy působí svižně v nízkých rychlostech, nad 140 km/h mu však dochází dech. Spotřeba se drží nízko zejména ve městě.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Honda Jazz 1.5 i-MMD e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Pneumatiky v testu: Continental Winter Contact TS 860 185/60 R15
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ukazatele v yarisu jsou hodně malé, vlevo najdete indikátor výkonu, vpravo tradičně digitálně zobrazenou rychlost. Otáčkoměr se ukazuje v průhledovém displeji.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Palubní deska řidiče obklopuje, působí mohutně a bytelně. Líbí se nám použití příjemných měkčených materiálů. Kvůli širokým předním sloupkům je z vozu horší výhled.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Multimediální systém působí možná staromódně, ale ovládá se dobře a všechny základní funkce mají svá tlačítka
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Tlačítka i ikonky klimatizace jsou menší než u jazzu, ale i tak je vše jasné. Především jsme rádi, že nemusíme nic lovit přes displej.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Zajímavě tvarované madlo na dveřích trochu omezuje přístup do spodní schránky. Plast na dveřích má příjemnou strukturu a vypadá jako látka.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Na sportovně nízký posez jsme u yarisu nebyli zvyklí, ale moc se nám líbí. Chválíme i možnosti si konečně přitáhnout volant k tělu.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Vzadu patří yaris k menším v rámci kategorie, místa je zde však o něco více než třeba v Peugeotu 208 či corse
|
Svět motorů/Petr Homolka
Sportovně tvarovaná sedadla nejsou na delší jízdu pohodlná. Opěrky jsou i zde nízké.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota předvádí ukázkově rychlé reakce při zatočení volantem a jede přesně tam, kam řidič chce. Stabilizace zasahuje jemně a nechává řešení situace v rukou řidiče, v krizi ho však nezradí.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Zpracování kufru v yarisu působí ošizeným dojem, podlaha je tenká a boky nečalouněné. Základní rozměry se však jazzu téměř vyrovnají.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Proti předchůdci je hybrid výrazně dynamičtější a tišší. Ve srovnání s hondou nabízí úspornější provoz i mimo město a lépe jede také ve vyšších rychlostech. S yarisem se tak příjemně cestuje i po dálnicích a zároveň si s ním užijete i svižnější jízdu po okreskách.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Pneumatiky v testu: Nokian Snowproof P 205/45 R17
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Yaris 1.5 Hybrid e-CVT
|
Svět motorů/Petr Homolka
TEST Audi A4 Avant 40 TDI – Dlouhé nohy za skvělou cenu
Ford oblékl Mustang GT3 do barev jeho předchůdců. Čím se inspiroval?
Budeme jezdit na čpavek? V Japonsku zkoumají alternativu k fosilním palivům
V nové Dacii Duster se vyspí i čahouni. Můžete ji proměnit v malý obytňák
Jak se liší světla Volkswagenů Passat a Tiguan? Desetitisíce diod má jen jeden
Borgward Isabella (1954-1962): Labutí píseň impéria