Honda NSX dostane nástupce. Už se na něm pracuje

35/58
Přehled fotografií
Zavřít
  • Honda NSX
    Honda NSX| Zdroj: acz
  • Honda NSX
    Honda NSX| Zdroj: acz
  • Honda NSX
    Honda NSX| Zdroj: acz
  • Honda NSX
    Honda NSX| Zdroj: acz
  • Honda NSX
    Honda NSX| Zdroj: acz
  • Honda NSX
    Honda NSX| Zdroj: acz
  • Honda NSX
    Honda NSX| Zdroj: acz
  • Honda NSX
    Honda NSX| Zdroj: acz
  • Honda NSX
    Honda NSX| Zdroj: acz
  • Honda NSX
    Honda NSX| Zdroj: acz
  • Honda NSX
    Honda NSX| Zdroj: acz
  • Honda NSX
    Honda NSX| Zdroj: acz
  • Honda NSX
    Honda NSX| Zdroj: acz
  • Honda NSX
    Honda NSX| Zdroj: acz
  • Honda NSX
    Honda NSX| Zdroj: acz
  • Honda NSX
    Honda NSX| Zdroj: acz
  • Honda NSX
    Honda NSX| Zdroj: acz
  • Honda NSX
    Honda NSX| Zdroj: acz
  • Honda NSX
    Honda NSX| Zdroj: acz
  • Honda NSX
    Honda NSX| Zdroj: acz
  • Honda NSX
    Honda NSX| Zdroj: acz
  • Honda NSX
    Honda NSX| Zdroj: acz
  • Honda NSX
    Honda NSX| Zdroj: acz
  • Honda NSX
    Honda NSX| Zdroj: acz
  • Kokpit dostal osobité, ale přehledné ztvárnění. Ve výbavě nechybí nic, co čekáte od komfortního auta pro každodenní použití. Automatická převodovka se ovládá tlačítky.
    Kokpit dostal osobité, ale přehledné ztvárnění. Ve výbavě nechybí nic, co čekáte od komfortního auta pro každodenní použití. Automatická převodovka se ovládá tlačítky.| Zdroj: acz
  • Kokpit dostal osobité, ale přehledné ztvárnění. Ve výbavě nechybí nic, co čekáte od komfortního auta pro každodenní použití. Automatická převodovka se ovládá tlačítky.
    Kokpit dostal osobité, ale přehledné ztvárnění. Ve výbavě nechybí nic, co čekáte od komfortního auta pro každodenní použití. Automatická převodovka se ovládá tlačítky.| Zdroj: acz
  • Dominantním kulatým ovladačem na středovém panelu volíte jízdní režim.
    Dominantním kulatým ovladačem na středovém panelu volíte jízdní režim.| Zdroj: acz
  • Honda NSX
    Honda NSX| Zdroj: acz
  • Honda NSX
    Honda NSX| Zdroj: acz
  • Honda NSX
    Honda NSX| Zdroj: acz
  • Honda NSX
    Honda NSX| Zdroj: acz
  • Honda NSX
    Honda NSX| Zdroj: acz
  • Honda NSX
    Honda NSX| Zdroj: acz
  • Honda NSX
    Honda NSX| Zdroj: acz
  • Honda NSX
    Honda NSX| Zdroj: acz
  • Honda NSX
    Honda NSX| Zdroj: acz
  • Honda NSX
    Honda NSX| Zdroj: acz
  • Honda NSX
    Honda NSX| Zdroj: acz
  • Honda NSX
    Honda NSX| Zdroj: acz
  • Honda NSX
    Honda NSX| Zdroj: acz
  • Honda NSX
    Honda NSX| Zdroj: acz
  • Honda NSX
    Honda NSX| Zdroj: acz
  • Honda NSX
    Honda NSX| Zdroj: acz
  • Honda NSX
    Honda NSX| Zdroj: acz
  • Honda NSX
    Honda NSX| Zdroj: acz
  • Honda NSX
    Honda NSX| Zdroj: acz
  • Honda NSX
    Honda NSX| Zdroj: acz
  • Honda NSX
    Honda NSX| Zdroj: acz
  • Honda NSX
    Honda NSX| Zdroj: acz
  • Honda NSX
    Honda NSX| Zdroj: acz
  • Honda NSX
    Honda NSX| Zdroj: acz
  • Karbon-keramické brzdy se dodávají na přání. Ušetří 23,5 kg a fungují neskutečně. NSX jsme v horských serpentinách nehorázně drtili dvě hodiny v kuse – a kupé brzdilo prakticky pořád stejně skvěle.
    Karbon-keramické brzdy se dodávají na přání. Ušetří 23,5 kg a fungují neskutečně. NSX jsme v horských serpentinách nehorázně drtili dvě hodiny v kuse – a kupé brzdilo prakticky pořád stejně skvěle.| Zdroj: acz
  • Honda NSX
    Honda NSX| Zdroj: acz
  • Honda NSX
    Honda NSX| Zdroj: acz
  • Honda NSX
    Honda NSX| Zdroj: acz
  • Honda NSX
    Honda NSX| Zdroj: acz
  • Honda NSX
    Honda NSX| Zdroj: acz
  • Honda NSX
    Honda NSX| Zdroj: acz
Honda NSX
Honda NSX
Honda NSX
Honda NSX
Honda NSX
Honda NSX
Honda NSX
Honda NSX
Honda NSX
Honda NSX
Honda NSX
Honda NSX
Honda NSX
Honda NSX
Honda NSX
Honda NSX
Honda NSX
Honda NSX
Honda NSX
Honda NSX
Honda NSX
Honda NSX
Honda NSX
Honda NSX
Kokpit dostal osobité, ale přehledné ztvárnění. Ve výbavě nechybí nic, co čekáte od komfortního auta pro každodenní použití. Automatická převodovka se ovládá tlačítky.
Kokpit dostal osobité, ale přehledné ztvárnění. Ve výbavě nechybí nic, co čekáte od komfortního auta pro každodenní použití. Automatická převodovka se ovládá tlačítky.
Dominantním kulatým ovladačem na středovém panelu volíte jízdní režim.
Honda NSX
Honda NSX
Honda NSX
Honda NSX
Honda NSX
Honda NSX
Honda NSX
Honda NSX
Honda NSX
Honda NSX
Honda NSX
Honda NSX
Honda NSX
Honda NSX
Honda NSX
Honda NSX
Honda NSX
Honda NSX
Honda NSX
Honda NSX
Honda NSX
Honda NSX
Honda NSX
Honda NSX
Karbon-keramické brzdy se dodávají na přání. Ušetří 23,5 kg a fungují neskutečně. NSX jsme v horských serpentinách nehorázně drtili dvě hodiny v kuse – a kupé brzdilo prakticky pořád stejně skvěle.
Honda NSX
Honda NSX
Honda NSX
Honda NSX
Honda NSX
Honda NSX