Honda X-ADV: Crossover mezi motorkami kříží skútr a enduro|
Zdroj: acz
Kolmý displej s účinným stínítkem vypadá jak z dakarského speciálu. Na záplavu zobrazených údajů jsme si chvíli zvykali. Plexi nabízí několik výškových poloh.|
Zdroj: acz
Široká enduro řídítka z velkého Africa Twinu jsou pohodlná, ale logicky trochu omezují při kličkování městem|
Zdroj: acz
Honda X-ADV|
Zdroj: acz
Honda X-ADV|
Zdroj: acz
Honda X-ADV|
Zdroj: acz
Honda X-ADV|
Zdroj: acz
Honda X-ADV|
Zdroj: acz
Honda X-ADV|
Zdroj: acz
Honda X-ADV|
Zdroj: acz
Honda X-ADV|
Zdroj: acz
Při běžném cestování baští dvouválcová sedmsetpadesátka kolem čtyř litrů. Dokázali jsme se kochat i za tři a blbnout za 4,5.|
Zdroj: acz
Honda X-ADV|
Zdroj: acz
Honda X-ADV|
Zdroj: acz
Honda X-ADV|
Zdroj: acz
Honda X-ADV|
Zdroj: acz
Honda X-ADV|
Zdroj: acz
Honda X-ADV|
Zdroj: acz
Honda X-ADV|
Zdroj: acz
Honda X-ADV|
Zdroj: acz
Honda X-ADV|
Zdroj: acz
Nohy si můžete relaxovaně odložit na plastovou podlahu, nebo si stoupnout do terénních stupaček|
Zdroj: acz
Honda X-ADV|
Zdroj: acz
Vpředu je sedmnáctipalcové kolo|
Zdroj: acz
Honda X-ADV|
Zdroj: acz
Honda X-ADV|
Zdroj: acz
Vzadu je kolo patnáctipalcové. Brzdy ze stroje Africa Twin jsou skvělé.|
Zdroj: acz
Honda X-ADV|
Zdroj: acz
Honda X-ADV|
Zdroj: acz
Honda X-ADV|
Zdroj: acz
Honda X-ADV|
Zdroj: acz
Honda X-ADV|
Zdroj: acz
Sedlo se odklápí málo a do prostoru pod ním je horší přístup. Je zde světélko a zásuvka na 12 V. Vejde se sem integrální přilba.|
Zdroj: acz