Hybridní autobusy expandují. Testují je v Praze i Pardubicích, v Plzni nezaujaly
17
/
30
Přehled fotografií
Zavřít
Iveco
|
Zdroj: acz
Pohon na zemní plyn nijak neomezuje nízkopodlažní koncepci Citelisu
|
Zdroj: acz
Cestující na prostornosti vliv hybridního pohonu nepoznají
|
Zdroj: acz
Iveco
|
Zdroj: acz
Hybridní jednotka má podobně jako verze CNG nástavec na střeše. V tomto případě pro akumulátory, měniče a další součásti.
|
Zdroj: acz
Vznětová jednotka nepotřebuje starter, jeho funkci plní na ni napojený generátor proudu pro elektromotor
|
Zdroj: acz
Za příplatek lze k Citelisu získat několik variant nástupní rampy pro vozíčkáře
|
Zdroj: acz
Plynové nádrže našly místo na střeše pod vkusným krytem
|
Zdroj: acz
Iveco
|
Zdroj: acz
Iveco
|
Zdroj: acz
Iveco
|
Zdroj: acz
Iveco
|
Zdroj: acz
Iveco
|
Zdroj: acz
Iveco
|
Zdroj: acz
Iveco
|
Zdroj: acz
Iveco
|
Zdroj: acz
Iveco
|
Zdroj: acz
Iveco
|
Zdroj: acz
Iveco
|
Zdroj: acz
Iveco
|
Zdroj: acz
Iveco
|
Zdroj: acz
Iveco
|
Zdroj: acz
Iveco
|
Zdroj: acz
Iveco
|
Zdroj: acz
Iveco
|
Zdroj: acz
Iveco
|
Zdroj: acz
Iveco
|
Zdroj: acz
Iveco
|
Zdroj: acz
Iveco
|
Zdroj: acz
Iveco
|
Zdroj: acz
Zavřít